czwartek, 15 kwietnia 2010

czy więcej Ci potrzeba pytań???


BABILON gnije od środka,patrz TALMUD BABILOŃSKI. Józefa też przyrodni bracia sprzedali w niewolę!. Za jakiś czas przekonali się o Mocy Bożej. Nie sposób interpretować ST.Testament tym bardziej Nowy!. Bo nie ja,ja tylko skromnym d...ek jestem gdzie mi do wielkiej polityki - idiotów z wyboru. Wierzą w złoto,wierzą w peiniądze,a przed sobą mają 5 sek życia!!!

Jeszcze dopiszę i na jakiś czas zamilknę.
Szwecja kraj w którym mieszkasz szcycił się praworzadnoscią!, obcinał prawą dłoń złodziejom. Dziś T.Michnik sędzia stalinoswski twiedzi że nie jest Polakiem (i słusznie nigdy nim nie był!), ale jest Szwedem!. Królestwo Praworzadnej Szwecji chroni zbrodniarza!, jego brat w Polsce chroni zbrodniarzy stalinowswkich bo mu się na to POP-zwala. Alfred Nobel - przyznał w skrusze Nagrodę Pokojową za???

czy więcej Ci potrzeba pytań???

-Petrus-

4 komentarze:

  1. Nie ma najmniejszej watpliwosci.
    A czy mam wiecej pytan?
    Cale morze caly swiat i ech.. i ach.. !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ..prześlij je falą pytań
    wrócą przypływem odpowiedzi
    niech Ci się zechce pytać
    to, póki co nie boli..
    dobranoc :*

    OdpowiedzUsuń
  3. tylko, ze to ja jestem jednym wielkim pytaniem..?

    OdpowiedzUsuń
  4. ..jesteś i odpowiedzią na nie..!

    OdpowiedzUsuń