piątek, 9 kwietnia 2010

Wszystko jest poezja...


Jajca dopiero beDA!

Wlasnie dostalem/smy zaproszenie na bankiet uroczysty.
pREMIZRY: tUSKU I hARPER bEDA TAM WYSTEPOWAC.
jA, JAKO JA, ZWYKLE MAM STOLIK TUZ blisko roznych rzeczonych pieczonych na roznie.
A ja jako pijak, prawdziwy Polak, wiec zapodam uczciwie, co jadlem i co pilem.
A co tam premierzy, to nie moja sprawa. Zapodam mimochodem!
Ostrzegam, ze ostatnio, Pani prezydentowa, wymyslila takie danie, o ktorych nawet nie slyszlem. Napilem sie, co prawda, trochy, ale nie najadlem sie wcale.
Czyli, 15 IV zapodam jaka krzywda kulinarna mnie spotkala.
Za darrmoche tam sie dostalem, czyli mie zaprosili UNY.

A ja, jako ja pojde, zakasze i wypije. I zaraz w nocy zapodam.

Jak Donek, byl gupek! To zapodam! Jk dobrze wyszedl, to tyz.
Sprawiedliwosc musi byc na swiecie, bo jak nie,
to co z nas zostanie?

-Tymczasowy-


zrodlo: http://blogmedia24.pl/node/27218

1 komentarz:

  1. :) niewątpliwie :)
    wystarczy uwierzyć!

    Miłego Dnia :))
    choć zaczyna się
    szaro-gołębio-wróbelkowo
    może być jeszcze całkiem
    całkiem kolorowo ;) :*

    OdpowiedzUsuń