piątek, 23 kwietnia 2010

ot co !

za każde słowo wypisane w sieci net można sobie coś nagrabić. Mi puszczają nerwy. Jeszcze coś potrafię i wiem jak, ale nie mam narzędzi. albo znów mam materiał (choć poprzednio, inny diabli wzięli) ale nie mam dobrych narzędzi. Powiem Ci na ucho że kazdego fachowca z takiej sytuacji szlag trafia. Jestem prokuratorem amatorem - jeśli wysunę oskarżenie fałszywe - dostanę parę lat "darmowych wczasów", jeśli prawdziwe - to może nożem w plecy. Wcale nie straszę,bo na razie nie strzelają, nic nie wybucha (choć od czasu dziwnym trafem giną ludzie których widzieliśmy w TV!!!). Prawdziwa wojna zacznie się wtedy kiedy udowodnimy rządzącym zbirom spisek, który przygotowali ekstra dla nas!.
A wtedy okaże się że udział w tym ma cała prawie Azja, St.Zjednoczone i Europa!



a po co komu były obozy pracy przymusowej?.Ot wymyśliła! :p.
Dobrze wiesz co działo się w tych obozach w czasie okupacji hitlerowskiej.Czym one różnią się,od dzisiejszych?.Zdajesz sobie sprawę z tego jaki przymusowy haracz płaci Twój pracodawca?,a ile Ty płacisz?.Ja przez prawie 40 lat harowałem jak wół,a dostaję emeryturę z której sam bez pomocy syna bym nie wyżył!.Przez 40 lat pracowałem na 10 nierobów którzy zarabiali wtedy 5 razy tyle co ja łapiesz?.
I kto tu mówi o spisku!?
- i tu nie chodzi tylko o pracę fizyczną,to co nam robiono to drenaż mózgów.
Cała polska myśl techniczna,była wykorzystywana w świecie tylko nie w Polsce!!!
ot co

-Petrus-



obraz: www.januszewska.eu/j/index.php?option=com_joo...

1 komentarz:

  1. ..ot, powiedział :) Pietia - tą samą polską myśl - techniczną i humanistyczną można uwiarygodnić inaczej! tu i teraz i.. nie chwaląc się tym, bo po co.. dobrze, że jesteś i masz świadomość polskości swoich myśli!..

    OdpowiedzUsuń