niedziela, 4 kwietnia 2010

WIELKA NOC W 2010ROKU

Panie mój , jestem zmęczona - postem
bolą mnie nogi, z powodu krzątaniny,
jak odpocznę , to przyjdę do Ciebie
a Ty tymczasem bądź cierpliwy....

Panie mój, byłam, widziałam grób
był pusty i zimny, bo Ciebie w nim nie było
wyszedłeś wcześnym rankiem
by kołatać do wszystkich drzwi....

Panie nasz, pokonałeś śmierć,
abyśmy mogli żyć wiecznie.
Nauczyłeś nas , jak mamy żyć
zostawiłeś chleb, abyśmy nie ustanęli w drodze...

Chryste, idziemy, ty tylko nas prowadź.....


http://skocz.pl/dbulw


Radosnych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego!

7 komentarzy:

  1. ja też jestem już zmęczony,mamy gości i dwóch wnuków (jeden rozrabiaka) wczoraj z w duecie z żoną,skleiłem ponad 100 uszek,do barszczu - są ok!.Wcale Ci się nie dziwię,ledwo polazłem na mszę.Teraz leżę,i nawet bomba atomowa mnie nie ruszy!.Miłej Niedzieli Zmartwych Wstania Eme :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piotrze śpij spokojnie a to tylko dlatego,
    że nie ma takiego długiego węża (sikawki)
    aby sięgnął (ode mnie)stąd - dotąd (do Ciebie)
    a więc spij i śnij słodko................

    OdpowiedzUsuń
  3. no tak :).To Ci się udało,ale mój rozrabiaka nazwał mnie dziadek zbój.Takiego tytułu jeszcze nie otrzymałem ;).Troszkę mnie mały rozruszał,zapomniałem co mnie boli,i szalałem razem z nim :)))
    Dobrej nocy (a rano obudź się w sadzawce ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zbóju, Dziadku :), Ty Piotrze, gagatku :)
    za tą sadzawkę, wytrzaskam rózgami po zadku! :)
    role się zmieniły, teraz współczesnie kobiety
    szukają w dyngusowej tradycji, podniety.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ..byłam zmęczona
    bardzo zmęczona..
    goście poszli do domków
    swoich serc
    ja poszłam też
    spać..
    jestem wypoczęta,
    bardzo rozluźniona
    to był dobry
    dobry dzień..
    Wesołych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam po swietach, brama otwarta do wiosny!
    Pa, buzka i usmiech radosny!

    OdpowiedzUsuń
  7. zdążyć, póki wiosna trwa
    ajajaj ;)
    :))

    OdpowiedzUsuń