środa, 31 marca 2010

..Baranku, kto Cię stworzył


Wiliam Blake


"Baranek"




Baranku, kto Cię stworzył?

Czy wiesz, kto Ciebie stworzył?



Dał życie, dał i trawę

Na łące u strumienia,



Z najmiększej, błogiej wełny

Nie skąpił Ci odzienia,



Dał Ci głos jasny, miły,

By łąki się cieszyły



-Baranku, kto Cię stworzył?

Czy wiesz, kto Ciebie stworzył?



Więc powiem Ci, baranku,

Więc wszystko Ci opowiem:



On przyjął Twoje imię,

Barankiem zwał się białym.



Łagodny jest i cichy,

Dziecięciem stał się małym.



Ja dziecię, Ty baranek,

Zwaniśmy Jego mianem.



Niech On Cię błogosławi!

Niech On Cię błogosławi!





..to takie moje bardzo serdeczne życzenie

i niechaj się spełni :)

wszystkie inne najlepsze tym bardziej :))
.. a teraz, po wieczerzy wstępując w ciszę w nas, odejdźmy na chwilkę.. od zagubienia w chaosie mało ważnych spraw.. pobądźmy w ciszy z sobą i tą pięknie (w ciemnicy) rozpoczętą rozmową..

6 komentarzy:

  1. na strunach grać może nie potrafisz,ale na bębenku każda ;)
    przygotuj się bo nim wstanie świt
    ogarnie Cię Moc Słodka
    bardziej niż miód
    płonna nadzieja w radość się
    przemieni
    a Dusza drgnie
    i zaśpiewa tęsknotą
    pogodnych Świąt Irenko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ..znów podsłuchałeś, że tam-tamy ślą dobre życzenia do innych wsi ;b
    ..nie porzucam nadzieję - jakoć się kolwiek dzieje :)
    a radość w sercu gra - Zmartychwstał Pan!!
    i Ty i Joanna i Eme (lubi nadgryzać jajka ;)
    i wszyscy
    no i ja :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Isiu, dostałaś nadgryzione jajko ? Ja wysłałam nie ugotowane, więc się pewnie rozlało w drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. od gorąca uczuć Twych
    dotarło ugotowane..
    i przepołowione ;)
    a jak chciałam zjeść
    kliknęłam i
    okazało się nadgryzione :))
    Dziękuję za nie-dzielę
    i czekam na po-nie-działek
    może przyjedzie,
    może przyjedzie..

    OdpowiedzUsuń