środa, 31 marca 2010

W ciszy...

ZDROWYCH I RADOSNYCH SWIAT WIELKANOCNYCH !

5 komentarzy:

  1. Jutro z rana wyjezdzam na 4 dni medytacji.
    Spotkamy sie znow po swietach!
    Duzo slonca zycze!

    OdpowiedzUsuń
  2. ..ja Ci życzę odnalezienia siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. jak doliczyłam się na palcach
    spotkamy się w poniedziałek
    już się cieszę na to spotkanie :)
    chyba że
    jeszcze przeczytasz..

    OdpowiedzUsuń
  4. ano :)
    wieczorem.
    Spij spokojnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Radosne Święta będą dla nas tam hen.
    Ja życzę Wam pogodnych w zdrowiu,w najbliższym rodzinnym i przyjaciół gronie!.Jrenko mnie trudno czasami zrozumieć (sam z sobą w tym temacie mam problemy ;)) czas pokaże (może już niedługo mi też) czy jeszcze moje prośby były wysłuchane!
    ps.prosiłem tylko o SPRAWIEDLIWOŚĆ BOŻĄ!

    OdpowiedzUsuń