poniedziałek, 22 marca 2010

Milych snow!

7 komentarzy:

  1. bardzo ładnie zagrał :))).Gra prawą ręką klasycznie (?tego nie widać,ale on szarpie struny wszystkimi palcami prawej ręki!!!)ja tak nie potrafię.Żeby dobrze (poprawnie grać na klasyku)gryf (szyjka gitary gdzie są pola akordów,oznaczone metalowymi progami do których dociskane są struny,palcami lewej ręki) musi być profilowany,nie jest płaski,a lekko półokrągły (w przekroju poprzecznym widać łuk).Mało kogo stać jest na instrument koncertowy,robiony na zamówienie przez lutnika.Cena wykonania takiego instrumentu przekracza cenę dobrego samochodu.Kiedyś pracowałem z gościem który z zawodu był cieślą-stolarzem,ale terminował u fachowca wysokiej klasy.Opowiadał mi jak wybierał się do lasu z swoim mistrzem prowadzącym,ten wybierał drzewo,potem uderzał w nie obuchem siekiery i słuchał (niesamowite!!!).Co słyszał,mój znajomy nie potrafił mi wyjaśnić,a ja domyślam się że chodziło o dźwiękowe spiny,to chyba jest coś podobnego do spin magnetycznych.
    Które można zobaczyć,jeśli nasypiesz opiłek żelaznych na tekturkę,a od spodu podłożysz magnes trwały.Opiłki na górze tekturki stworzą obraz spin.Patrz technika,komputery - bajery,a kiedyś bez tych bajerów Stradivarius stworzył instrument,i nikt dziś nie jest w stanie tego powtórzyć!
    miłego dnia Joanno!

    OdpowiedzUsuń
  2. ....uderzał w nie obuchem siekiery i słuchał ...
    Ja tez w sklepie stukam w melony i slucham...te z pustym dzwiekiem sa slodkie.. ;)
    Milego dnia Piotrze!

    OdpowiedzUsuń
  3. hm sam nie wiem co ten człowiek słyszał.Miałem kilka instrumentów w ręce.Ale tylko jeden z nich był wspaniały.I wyobraź sobie zrobiony przez Rosjan.Ich gitary mają siedem strun,gra się inaczej niż w stroju włoskim.Ja sobie ją przerobiłem (a podpatrzyłem to u jednego studenta).I do struny "G3" dostrajana była o oktawę wyżej wiolinowa struna "E1",dźwięk niesamowity,coś takiego jak dźwięk cytry,lub harfy.Instrument zniszczył prezio naszego miasta (siostrze pożyczyłem na imprezę którą organizował urząd miejski dla pracowników),moja młodsza siostra też grywa :).Podpity prezio
    ,przypętał się do siostry,gitara leżała obok niej.A ten głupek nie patrzył gdzie siada - i pudło szlag trafił.Próbowałem to naprawiać kleić,ale to już nie był ten dźwięk!.
    Już takiego instrumentu nie będę miał nigdy!!! :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ps.nie mówiłem Ci tego ale bez przerwy ktoś ładuje się mi na kompa.Bez przerwy atakowana jest przeglądarka!.Nawet potrafią unieruchomić scaner antywirusowy!!!.Skoro tak to na jakiś czas będę musiał opuścić net!,lub stratować do netu z CD.To co zrobiłem dałem do sieci za darmo,ale g...,kogo to obchodzi co na kompie robię.Jeśli nie przestaną!,koniec z graniem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Opuscic net.. Pewnie o to im chodzi. Nie mozna pozwolic sie sterroryzowac i robic swoje...
    Juz wiosna za rogiem nie zapomnij Pio usmiechnac sie do niej!
    http://www.youtube.com/watch?v=HHoGWo7FUUM&NR=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Joanno już to z Polakami zrobili.Wysterylizowali umysły,ziemia,rośliny zwierzęta już nie są takimi jak je Pan Bóg stworzył.Zachłanność lichwiarzy nie miała granic,i są tego świadomi.Teraz (w Chinach już to jest)
    powołają partię ludożerców!,tak jak na Ukrainie w okresie głodu stulecia!.Tylko tak szatańskie nasienie może jeszcze jakiś czas przetrwać.Głośno o tym się nie mówi,ale od czasu do czasu słychać że w dziwny sposób znikają ludzie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czas przemian..Nie jestesmy sami z ludozercami caly Wszechswiat z nami!!! Lekko powoli na palcach w rytmie walca..
    Muslinowa zaslona
    ciemnosc w ciemnosci
    jasnosc w jasnosci
    On tego dokona..!

    OdpowiedzUsuń