poniedziałek, 1 marca 2010

wiem!

"tylko dlaczego bez przerwy
przybijany do krzyża??
wiesz???"



wiem!
cierpienie ma swój sens,choć szczerze przyznaję że do końca tego nie jestem pojąć. Już Ci mówiłem że moimi ukochanymi Tajemnicami są Bolesne!. Każda moja modlitwa osobno (kiedy nie jestem w łączności z Radiem Maryji) to właśnie cała Droga Krzyżowa. W każdej z pięciu tajemnic odkrywam wielkość Boga w skromnym (choć mającym ogromną władzę!) człowieku. I zwyczajnie boję się, przekonaj się sama. Wiem że Jezus też się bardzo bał, to jest ludzki odruch. Bał się a jednak wytrwał do końca,wytrwać w cierpieniu - to Łaska!

-p.k-

7 komentarzy:

  1. Wytrwac w cierpieniu..
    Cierpieniem jest nie znac drogi powrotu do Domu, a jeszcze wiekszym nie wiedziec,ze taki Dom istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Joanno my wiemy że Dom istnieje,wiemy że tam czeka na nas Dobry Ojciec.A to że idziemy właściwą drogą,daje nam właśnie cierpienie.Choć pozornie wybraliśmy łatwiejszą,wciąż piętrzą się na niej przeszkody.Paradoksalnie to właśnie Pan do tego dopuszcza.Tak samo ojciec nie rozpieszcza syna.Przygotowuje nas do tego Sakrament Bierzmowania!
    dotrzymanie wierności jest sztuką!.
    I wcale nie twierdzę że jestem w nich mistrzem.
    miłego dnia :*
    ps.panie i tak mają fory u Boga,z tej racji,bo są stworzone do rodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. "my wiemy..
    dotrzymanie wierności jest sztuką!..."

    W bolu rodzimy sie do zycia fizycznego i z bolem przechodzimy do duchowego, nawet za cene przybicia do krzyza.
    Ostatnio do grupy ludzi we snie powiedzialam, nie pojde z wami, ukrzyzujcie mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalona! jesteś pewna że możesz wypić ten kielich bez Jego pomocy?.Nawet jeśli tak to jesteś "stuknięta"jak ja!.Jesteś kurna samobójcą z wyboru!.
    A teraz pomyśl między samobójcami są lepsi i gorsi?.Do której kategorii zaliczysz siebie i mnie?:p
    ps.widzisz odpowiedź nie jest prosta.A ja z całym szacunkiem dla Twojej osoby,mówię Ci żyj!,nie daj się zabić niepotrzebnie.Bo możesz dalej RODZIĆ choć "nie znasz męża"!

    OdpowiedzUsuń
  5. misterium ..misterium ..On mnie zna.

    OdpowiedzUsuń
  6. "On mnie zna"
    wie o mnie wszystko..
    i to jest dobre
    nie muszę się wstydzić
    nie boję się
    już
    jestem :)

    ..imię od bierzmowania..
    sakramentem
    wchodzi w nas
    święte
    niepojęte

    wiatr wieje kędy chce
    rodzi
    odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  7. Piotr - Ciebie zaliczę do lepszej kategorii
    siebie tylko ;) do dobrej..
    no dobrze - niech Ci będzie - gorszej..
    i co z tego przyjacelu, kochanku, kolego?..

    znów spotakmy się
    i dowiemy o sobie wzajemnie
    żeśmy sobie pisanym dopełnieniem
    jak wolisz? na szczęście czy mniej szczęścia?
    tak do siebie podobni
    jak jedna łza kiedy mniej szczęścia
    jak jeden uśmiech kiedy szczęścia pełnia
    jak Ty i jak ja
    jak My

    planuję, chcę, kocham żyć
    dłuuuuuuuuuuuugo
    pod jednym
    cudownym
    warunkiem

    i tak bardzo wierzę w to
    Boże
    że temu warunkowi dopomożesz
    jeśli wola Twa
    Boże

    ne me quite pas
    without you
    nie ma mnie
    mienia nie budjet
    jame

    OdpowiedzUsuń