środa, 24 marca 2010

jeszcze chwila motyla..

.. to była tylko chwila..
ale z tych, których nie da się
zapomnieć
chciałeś - chciałam
pragnąłeś - napoiłam
nie odleciałeś
Jesteś!
i nie dajmy się
uwikłać w zabobony
dajmy się ponieść ..

przeszłość jest
naszym dojrzewaniem
naszym widzeniem
światełka
wśród oparów
bagienka nie-radości
bagienka innych doznań
przezwisk i wyzwisk

opary wabią codziennością
światełko - niezwykłością

wybór należy do Ciebie
Twój Bóg Ci go dał
nie na zmarnowanie

On jest Dobrym Bogiem
wierzysz?

.. a umiar
umiar we wszystkim jest wskazany!
jak po latach tłustych
tęskni się za chudymi
czasami ;) ..

5 komentarzy:

  1. jeszcze chwila i złapałem,prze pani i pana
    suoundman.exe trojana!
    http://tiny.pl/hgffh
    niby nie wiadomo o co chodzi ;),trza szukać traza sprawdzać,i kupić "aspirynę na katar" bo o to właśnie chodzi!
    ps.a skoro tak niech mnie w d...,ugryzą,mój komp i moja na nim sprawa.Niech się idioci miotają w własnym bagienku,wywaliłe z kompa wszystko w kosmos!!!.Jeśli nadal będą podsyłać trojany,zejdę z netu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam ciekawa ksiazke o energiach negatywnych ktore zywia sie cierpieniem ludzkim...
    Coraz wiecej czarnych chmur lecz... usmiechem dziury w chmurach przebijamy.

    Milego dnia Petra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Joanno ale o to medialnym osłom właśnie chodziło :)
    pewnie nigdy nie dorosną będąc weciąż dziećmi!
    ps.niech się bawią,ja wywaliłem wszystko w kosmos,a teraz znikam!.Jak się kretynom znudzi to może kiedyś tam wrócę.Jak na razie mam serdecznie wszystkiego dość!.Można zniszczyć mojego kompa,można niszczyć wciąż z uporem (i cieszyć się chwilą - tylko tyle mają,i nic ponad to!).Grać tak jak chcę mi nie zabronią :),choćby nawet INERPOL postawili na nogi!,bawcie się durnie dalej!,tyle waszego!!!
    hej!




    1

    OdpowiedzUsuń
  4. Sypnij czasem cukierkami..
    Albo wyslij golabka pocztowego.
    Ciekawe czy golebie juz przylecialy na Twoja lawke ... Czy one wogole odlatuja na zime?

    OdpowiedzUsuń
  5. ..uśmiechem, ale bardziej może
    dobrymi myślami
    o wszech i świecie
    i o dobrych bogach w bliźnich
    wszystkie dziury na niebie załatamy
    i doły w ziemi wyrównamy..
    Bogu to się pewnie spodoba
    i daruje nam nasze winy
    i wyzwoli z nas całą miłość
    i nazwie nas aniołami :)

    ..a konikiem się Piotr nie martw
    bo może w jego brzuszku
    zamiast podstępu
    też mieszka miłość?
    tylko ciut zalękniona..

    kto to wie..

    do mnie też przycwałował
    może zachciało mu się kosteczki
    cukru..

    ktoś to wie..

    a póki co, miłego wieczoru :***

    OdpowiedzUsuń