poniedziałek, 8 marca 2010

p.k pisze...



Jest prawdą Aniołki że rywalizacją z...,ma człowiek zapisaną w genach przez tego którego ponoć nie ma.Był czas,że nawet ja tej presji ulegałem!
Tak było kiedy pracowałem zawodowo!
Tak niestety jest z chłopem,który decyduje się założyć rodzinę,powołane do życia dzieci nawet nie zdają sobie z tego sprawy!Nawet żona o tym nie wie i tego nie jest w stanie pojąć (bo przecież ma u boku chłopa, który wszystko umie!!!),a to nie jest prawdą!!!.Już o tym Wam pisałem!,na moją zgromadzoną wiedzę pracowało wiele osób (choć klęli na czym świat stoi) uczyli mnie,nie zdając sobie z tego sprawy że,ich wyrzucą z roboty,a zostawią mnie!!!.
Było wiele imion (i chwała im za to,bo zna je Pan Bóg!) byli moją drogą,byli mi pomocą.Dziś już nie pracuję,nie mogę się im materialnie odwdzięczyć,ale często wspominam,że gdyby nie oni - Roman,Stasiek,Tadek,Marian,Janek,i wielu wielu innych których twarze jeszcze pamiętam choć nazwiska i imiona zapomniałem - Ale Pan nie!.Teraz jest czas wyrównania długów wobec Tych którzy mnie ciągnęli za uszy.I wierzę w to mocno że Dobry Pan Bóg zapamięta to że kiedyś oni mnie nie zostawili samego.Że dali mi książki,że pomogli z całych sił!,choć nie zdawali sobie z tego że tylko na krótki moment zrealizuję ich marzenia.Tak to właśnie działa.
A ja życzę moim wspaniałym kumplom wszystkiego dobrego.
Choć młodsi wiele lat ode mnie,stanęli na wysokości zadania i nie zawiedli.Nie wszyscy wierzyli w Boga,ale mieli wielkie serca!,i ja o tym nie zapomnę stając kiedyś tam hen przed Panem Bogiem!

4 komentarze:

  1. ..a dziś byłam na Zielonej Planecie :)
    nie mylcie z zieloną polaną..
    Zielona Planeta żyje, tętni miłością
    zieloną polankę wykarczowali..
    później jakieś niby chwasty wyrywali
    i palili.. zostały zgliszcza..
    szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowite!
    http://www.piotrnatanek.pl/rekolekcje-video
    dlaczego ks.Piotrowi nie pozwala się mówić?.Nie wszystkie filmy oglądałem,ale wiele z tych spraw o których on mówi jest prawdą! - sprawdziłem je na własnej skórze!!!.Szatan siedzi w KK i rozwala go od środka.Patrzcie - nie ma gadających węży?,a ilu ich wchodzi na blogi księży ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. szatan siedzi w każdym,
    kto mu na to pozwoli
    szatan siedzi w bezwolnym, słabym
    boi się święconej wody
    dobra i miłości :)
    ucieka od prawdziwego oddania
    Bogu i bliźniemu
    nie daje rady ;b

    Miłego dnia wszystkim
    i nie martwić się proszę! :)))
    licho w nas nie ma szans!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Beskidzki poszedł po rozum do głowy - zobacz
    http://www.imagic.pl/files/view/17497/zrzut_ekranu.png
    w końcu moja ofiara nie poszła na marne!
    i dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń