czwartek, 11 marca 2010

wiosna!

Milego dnia!

8 komentarzy:

  1. wio-senny cwiergotek
    usiadl na plotek
    i cwierka radosnie
    o wiosnie...nie..
    o snie...

    cwir cwir
    cwir cwir
    cwir cwir
    cwirrrrrr

    Milych snow!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznych
    jak wszystko
    czego dotykamy
    delikatnie
    sercem :*

    OdpowiedzUsuń
  3. do mnie jeszcze nie przyszła :(
    e tam szkoda gadać
    która to łaskawie
    spojrzy na dziada ?

    OdpowiedzUsuń
  4. i zamarzyl o wiosnie
    cwiergotek radosnie
    ktora to laskawie..?
    we snie
    lub na jawie...

    OdpowiedzUsuń
  5. jasne!
    a co kurna nie wolno! :p
    mam czekać aż który przede mną ją dorwie
    i porwie!?
    ileż owa piękna pani lat sobie liczy?
    wszak i ona marzy
    też szuka wzlotów,uniesień wrażeń
    wie że jak się uwinie i dobrze "zakręci"
    w-net kogoś znęci
    a pal licho niech mnie
    jak się jej uda
    goni
    ja się wcale przed nią
    nie będę bronił
    ma tysiąc i jeden sposobów!!!
    by chłopa zdobyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a pal licho niech mnie
    jak się jej uda
    goni...
    szepnal wiatr wlosom na skroni
    lekko wiosne wargami musnal
    objal okrecil
    i w trawie usnal
    a pal licho niech mnie
    jak się jej uda
    goni...
    szeptal ukryty
    wsrod fiolkow woni..

    OdpowiedzUsuń
  7. to jak było Joasiu?
    usnął czy tylko ukrył się
    ten wiatr ;)
    a może na moment
    zapadł w zadumę?
    i wydawało mu się
    że śpi
    a on marzył
    pomimo skroni
    o wiośnie? hę??
    :* spokojnej przespanej
    spokojnie prześnionej
    dobrej, dobrej nocy :*

    OdpowiedzUsuń
  8. walizki pakuje buty helm rekawice google krem niedoopalania
    malo bedzie dzisiaj spania
    ale beda widoki gor snieznych
    zielonookich
    i wiatr na twarzy
    marzy... marzy...
    :)))
    Milych snow!

    OdpowiedzUsuń