poniedziałek, 22 marca 2010

za horyzontem ...



















5 komentarzy:

  1. Tobie Joanno "gra" a mi nie.Nie robię sobie reklamy (mam to w d...).Jeśli ktoś używa mojej muzyki dla swoich celów (niech to robi profesjonalnie!) to jest jedyny warunek!.Sendspace.com,i sendspace.pl się na mnie wypieli - ok!,koniec grania!.Koniec obrabiania dźwięku,bo i po co??? - dla mnie???
    mam to w d....Będę grał tylko wtedy (i darmo dam) kiedy będzie hosting darmowy i bez idiotycznej reklamy!.Póki idioci w sieci net tego nie zrozumieją,kończę pobyt
    bye!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piotrze.. ta muzyke mozna pobrac darmowo! Ostatnia opcja (po platnej) !
    Strumyczku jestes bystra woda... zdrowia szkoda!
    Wroc i graj nam !
    o krokodyla nie smiem prosic
    tylko do tanca boso zaprosic.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. opierniczył mnie Adam że ładowałem mie pliki na senspace.p,że trza wysłać SMS żeby pobrać mój!!! pilik (a z jakiej paki - niech mnie w d..,ugryzą!),to samo jest na sendspace.com.O nie!,nie będzie tak!.Darmowe skrzynki pocztowe ciągną za sobą reklamę (o to nie mam pretensji - możesz czytać ,słuchać lub jak chcesz!-lub wywalić w kosmos!).Ale nikt nie będzie na mnie zarabiał i na mojej pracy!!!
    koniec kropka.
    ps.Chcecie posłuchać mojego grania!?,piszcie na maila.Wyślę moim przyjaciołom to o co proszą,a biznes nie będzie miał w tym udziału!
    ot co!.W końcu mogę się wylogować z sieci net,a po cholerę mam narażać mich kumpli na kosty?.Zobacz ja "cyfral" kombinuje!,na mnie nie zarobi
    koniec kropka!
    miłego dnia,adres znasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ps.
    zrobię sobie "piec" z podobnymi "bajerami" i będę się nagrywał,nie będąc wogóle w sieci net!.Tak po prostu mam netu po dziurki w nosie!!!.
    Poldek jeździ czasem na Śląsk i może do mnie zaglądnąć (pierogi zawsze do usług!) zgra co zrobię na pendrive,i pośle Wam innymi kanałami.Wiesz - jestem wściekły jak nigdy do tąd!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pio..
    spotkalam Grajka
    w sobotnia noc
    w mgielke osnuty
    czarowal z tonow
    perliste nuty
    stal tu przy oknie
    i cicho gral
    ...i stoi wciaz
    i gra
    jak stal

    byly to sny?
    a moze Ty?

    OdpowiedzUsuń