niedziela, 28 marca 2010

Om Mani Padme Hum

7 komentarzy:

  1. Bułat Okudżawa
    Trzy miłości
    Pierwsza miłość z wiatrem gna, z niepokoju drży
    Druga miłość życie zna i z tej pierwszej drwi
    A ta trzecia jak tchórz w drzwiach przekręca klucz
    I walizkę ma spakowaną już.

    Pierwsza wojna - pal ją sześć, to już tyle lat.
    Druga wojna - jeszcze dziś winnych szuka świat
    A tej trzeciej co chce przerwać nasze dni,
    Winien będziesz ty, winien będziesz ty.

    Pierwsze kłamstwo, myślisz: Ech, zażartował ktoś
    Drugie kłamstwo - gorzki śmiech,
    śmiechu nigdy dość.
    A to trzecie, gdy już przejdzie przez twój próg
    Głębiej zrani cię, niż na wojnie wróg
    http://www.sendspace.com/file/nvbsn5
    życzę miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. dostałam jedną z wielu karteczkę:
    Nie lękaj się! Pan Cię prowadzi...
    to odpowiedź na moje codzienne
    prowadź mnie Panie
    i na ten strach
    który gdzieś tam
    jeszcze kołacze
    o swojego bycia rację
    a jest fałszem!

    Dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. moznabyloby bardzo ladnie polaczyc muzyke z obrazem, nie potrafie wkladac melodii na YuoTube :(
    Syn ma przyjechac w kwietniu moze mnie nauczy.. Narazie zbieram materialy ;)
    Dziekuje najgorecej ;)
    Milego wieczoru,chociaz dzis o godzine krotszy..

    OdpowiedzUsuń
  4. :)
    zagrałem jeszcze raz dla Was,ale to była próba mikrofonów.Syn obiecał i zmontował,ja tylko poszerzyłem efekt przestrzenny.Teraz Wielki Tydzień i będę cicho.
    życzę dobrej nocy :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzwiek jest bardzo czysty jak zrodlana woda ;)
    Cichego tygodnia wiec.
    Niech Ciebie otoczy spokojem.
    Ja ucichne w czwartek w kontemplacji do poniedzialku, a poki co bede tutaj.
    Dobrej nocy Serce :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrej nocy Serce :*
    Woda to życie, a źródlana to ahah
    żyć piękniejsze połączenie :)
    Nie będę cicho, bo nie muszę ;)
    ale odrobinkę się wyciszę..
    Będę tutaj z Tobą Joasiu
    jeśli pozwolisz..

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziołchy przeca do sie (jak tego chcecie)?,zrobić "prezentację"!.Piosenka jest Bułata.O,melodia też!.Bułat bardzo kochał Polskę i Polaków (ja tylko przydrożny grajek),ma Bułat ma tok poczciwą gębę,i wspaniałe teksty.A my zbudujemy mu "pomnik" w sercu.W "power point" da się wklejać obrazki,a w nich "tekst",da się też podłożyć muzykę.Ja będę Wam grał (podam tyt piosenki,i jak znajdę tekst - to też)zgram Wam tak żebyście mogły zaśpiewać (po to czasem podaję "surowe nagranie,bo jak jest za wysoko,lub za nisko,można w innym prog. zmienić i strój (wysokość) gry)).I o to mi chodziło żebyście u licha śpiewały!.Gitara to nie fortepian (czy organy) ma tylko 1.5 oktawy!.Ja zaś muszę mieć napięte stalowe struny,bo (jak mam fantazję :)) gram co chcę) i daję darmo.Wasza sprawa co z tym zrobicie :*
    miłego dnia życzę
    hej!

    OdpowiedzUsuń