sobota, 6 marca 2010

p.k pisze...
spotkałem takiego stracha ;),"dziewczyna nikt".Sądziła że trafiła na sutenera :).Trafiła kulą w płot.Różnie mnie już oceniano,ale tego się nie spodziewałem.Jak widzisz jestem przewidujący,na mojej drodze nie znajdą się już blogi!
miłego dnia!
ps.przekonuję się że szkoda mojego czasu,net to jak komputerowa gra,wielu nadętych bufonów płci obojga próbuje zdobyć publiczkę,ja się na to nie piszę!





joanna pisze...
Dziekuje Piotrze za ten blog i za Twoje komentarze. Mam nadzieje, ze przynajmniej kilka osob znajdzie w nich wsparcie i motywacje dla poszukiwan prawdy w zyciu, bo tylko o to chodzi i taka interpretacja zalozenia bloga ma wiekszy sens. Kazdy sam zna motywacje dla swoich slow i dzialania i bierze za nie pelna odpowiedzialnosc. Wiem, ze masz niezglebiona wiedze, ktorej w slowa ubrac sie nie da. Zawsze bardzo cenie kazdy komentarz z Twojej strony, zwlaszcza te ktore " nie pieszcza ucho".
Zycze Pokoju, ktorego swiat dac nie moze.


Isia pisze...
ode mnie przyjmij podobne życzenia,
odpocznij choć chwilkę Piotrze
nabierz sił, bo warto pisać siebie..
pomagasz, choć mało kto dziękuje
rób swoje, choć o wdzięczności
tak mało słyszysz
sam ją znasz i wiesz
jak smakuje..
Miłego popołudnia :)

6 komentarzy:

  1. ..pokochałam te skromne kwiatki..
    tylko raz taki bukiecik
    na stole mym zakwitł
    ale nie zobaczyłam radości
    w czyichś oczach..
    cóż..
    teraz zamierzam je wysiać..
    cała balkonowa donica
    fioletem ..
    jejku, jak późno, lecę :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ..fioletem ukwiecona :))
    Jestem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest prawdą Aniołki że rywalizacją z...,ma człowiek zapisaną w genach przez tego którego ponoć nie ma.Był czas że nawet ja tej presji ulegałem!
    ,tak było kiedy pracowałem zawodowo!
    .Tak niestety jest z chłopem który decyduje się założyć rodzinę
    ,powołane do życia dzieci nawet nie zdają sobie z tego sprawy!.Nawet żona o tym nie wie i tego nie jest w stanie pojąć (bo przecież ma u boku chłopa który wszystko umie!!!),a to nie jest prawdą!!!.Już o tym Wam pisałem!,na moją zgromadzoną wiedzę pracowało wiele osób (choć klęli na czym świat stoi) uczyli mnie,nie zdając sobie z tego sprawy że,ich wyrzucą z roboty,a zostawią mnie!!!.
    Było wiele imion (i chwała im za to,bo zna je Pan Bóg!) byli moją drogą,byli mi pomocą.Dziś już nie pracuję,nie mogę się im materialnie odwdzięczyć,ale często wspominam,że gdyby nie oni - Roman,Stasiek,Tadek,Marian,Janek,i wielu wielu innych których twarze jeszcze pamiętam choć nazwiska i imiona zapomniałem - Ale Pan nie!.Teraz jest czas wyrównania długów wobec Tych którzy mnie ciągnęli za uszy.I wierzę w to mocno że Dobry Pan Bóg zapamięta to że kiedyś oni mnie nie zostawili samego.Że dali mi książki,że pomogli z całych sił!,choć nie zdawali sobie z tego że tylko na krótki moment zrealizuję ich marzenia.Tak to właśnie działa.A ja życzę moim wspaniałym kumplom wszystkiego dobrego.Choć młodsi wiele lat ode mnie,stanęli na wysokości zadania i nie zawiedli.Nie wszyscy wierzyli w Boga,ale mieli wielkie serca!,i ja o tym nie zapomnę stając kiedyś tam hen przed Panem Bogiem!

    OdpowiedzUsuń
  4. ..wielkich serc na drodze życia
    nie zapomina się, o nie! :)))
    .. małe i maleńkie rosnące
    też podziwu godne!
    ..słabe chce się czegoś nauczyć
    dobrego i jeszcze lepszego
    spojrzenia i słyszenia
    ale jeśli nie chcą iść
    wolą tkwić :(
    Pietia - co z nimi?

    OdpowiedzUsuń
  5. "co z nimi?".Mają pracę w końcu to inż. fachowcy!.Jednemu z nich tylko na krótko udało mi się załatwić pracę.Ale tylko dlatego że (no cóż byłem w firmie lubiany).Ten którego atakowałem o pomoc,załatwił lecz w krótce sam wyleciał.Tak bywa kiedy w firmie rządzi niewiasta.Dziś ma czas pomedytować nad tym,a mogła mieć firmę która do dziś by lśniła.Miała fachowców pełną gębą,przy których jej wiedza pękała w szwach!.Szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  6. ..taniec na linie
    potrzeba równowagi..
    czas nam ratować las
    łatwiej
    tworząc jedność..

    kwadratura koła
    kolistość kwadratu
    chrześcijaństwo i
    ..feng shui.. ;)
    zaskakująco
    i fajnie
    Jest

    OdpowiedzUsuń