wtorek, 23 marca 2010

psalm 119

153. Spojrz na nędzę moją i wyzwol mnie, bo prawa Twego nie zapomniałem.





Petrus:
Joanno już to z Polakami zrobili.

Wysterylizowali umysły,ziemia,rośliny zwierzęta już nie są takimi jak je Pan Bóg stworzył.

Zachłanność lichwiarzy nie miała granic,i są tego świadomi.Teraz (w Chinach już to jest)
powołają partię ludożerców!,tak jak na Ukrainie w okresie głodu stulecia!.Tylko tak szatańskie nasienie może jeszcze jakiś czas przetrwać.Głośno o tym się nie mówi,ale od czasu do czasu słychać że w dziwny sposób znikają ludzie!!!


joanna:
Czas przemian..
Nie jestesmy sami z ludozercami
caly Wszechswiat z nami!!!
Lekko powoli na palcach
w rytmie walca..
Muslinowa zaslona
ciemnosc w ciemnosci
jasnosc w jasnosci
On tego dokona..!

2 komentarze:

  1. ..jasność w jasności..
    to się nam staje
    a On mi w tym pomaga
    i ja Mu w tym pomagam
    i tak się dzieje bajka
    najpiękniejsza
    innej na szczęście
    nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najpiekniejsza..
    snieta rybka szepnela
    i odplynela :)))
    Kolorowych snow!

    OdpowiedzUsuń