wtorek, 23 marca 2010

nie patrzył gdzie siada ..!!!


hm sam nie wiem co ten człowiek słyszał.
Miałem kilka instrumentów w ręce.Ale tylko jeden z nich był wspaniały.I wyobraź sobie zrobiony przez Rosjan.Ich gitary mają siedem strun,gra się inaczej niż w stroju włoskim.Ja sobie ją przerobiłem (a podpatrzyłem to u jednego studenta).I do struny "G3" dostrajana była o oktawę wyżej wiolinowa struna "E1",dźwięk niesamowity,coś takiego jak dźwięk cytry,lub harfy.
Instrument zniszczył prezio naszego miasta (siostrze pożyczyłem na imprezę którą organizował urząd miejski dla pracowników),moja młodsza siostra też grywa :).Podpity prezio,przypętał się do siostry,gitara leżała obok niej.A ten głupek nie patrzył gdzie siada - i pudło szlag trafił.Próbowałem to naprawiać kleić,ale to już nie był ten dźwięk!.
Już takiego instrumentu nie będę miał nigdy!!! :(
-p.k.-

1 komentarz:

  1. ..ktoś po drodze powiedział przewidująco:
    .. nigdy nie mów >>nigdy>>
    .. i jeszcze nie mów >>zawsze>>
    "nigdy" może się/Cię odnależć
    i co mu powiesz?
    "zawsze" może nami tak zachwiać
    że ach! upadek (może)..

    ale nic z tego nie musi
    nie musi
    nie powinno
    a może wręcz odwrotnie

    może zechce się zdarzyć..

    Dobranoc :**

    OdpowiedzUsuń