sobota, 10 kwietnia 2010

Jest wojna!


piorem Aniolow
w skale ciosani
wierni
oddani do ostatniego tchu
Amen

:(,
ale my jesteśmy (złote rączki - nie darmo chłopaków uczyłem,w swoim czasie dadzą czadu!!!,bo Polacy!).Jednego tylko dziś bym chciał,niech KAŻDY,na BM (wierzy,czy nie wierzy) z NADZIEJĄ w sercu (bo jutro DZIEŃ MIŁOSIRDZIA PANA).Prosto jak ja (grzesznik,nieuk ,prostak,i cham).Jeśli mie choć troszkę lubi,głośno w sercu swoim powie.

Jezu okaż się(Mocą Swoją) Moim Królem,Moim Bogiem,Moim Panem.

ps.i kurna zobaczycie coś (o czy milczałem!) zobaczycie coś co przekracza ludzką wyobraźnię.Zobaczycie coś!,co ja widziałem,a co mnie samego przetraża!!!
pozdrawiam i życzę nadziei,NADZIEI (W Bogu) na każdy następny dzień.Pamietajce jedno,nas może już nie będzie,ale Miłosierny Pan spełni prosby swoich dzieci!.Ja w to wierzę!

-Petrus-

2 komentarze:

  1. Niech nastanie Boży pokój!
    Już czas na miłosierdzie Boże,
    na pokój w nas
    i na świecie całym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbliża się godzina miłosierdzia,
    jest wigilia Dnia Miłosierdzia.
    Zawierzmy siebie Bogu,
    zawierzmy świat cały
    Jego miłosierdziu.

    OdpowiedzUsuń