środa, 21 kwietnia 2010

come and listen to me..


..O Panie posłuchaj mojej pieśni
O Panie posłuchaj mojej modlitwy
Kiedy pytam odpowiedz mi
Kiedy wołam przygarnij mnie
O Panie Ty przyjm
Pokorną mą prośbę
Przyjdź i wysłuchaj mnie..



http://www.youtube.com/watch?v=aY-eYgNTCsw&NR=1





jeśli wola Twoja i ofiary krwawej
trzeba
przyjmij duszę moją
jak okruszynę podniesioną
z tej biednej ziemi chleba!
-p.k-




i mniej w opiece
cicho bijace
ludzkie serce
i zrodlo wiary
wiecznej radosci
prawdy i madrosci.
-j-

10 komentarzy:

  1. cdn.
    jeśli wola Twoja i ofiary krwawej
    trzeba
    przyjmij duszę moją
    jak okruszynę podniesioną
    z tej biednej ziemi chleba!

    OdpowiedzUsuń
  2. cdn.
    i mniej w opiece
    cicho bijace
    ludzkie serce
    i zrodlo wiary
    wiecznej radosci
    prawdy i madrosci.

    OdpowiedzUsuń
  3. cdn.
    i miej w opiece
    każde serce
    pytające
    co jest?
    co tu jest grane?
    niech się wsłucha
    we własną
    modlitwę..
    i dojrzy
    odpowiedź..
    *
    w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Irenko
    za każde słowo wypisane w sieci net można sobie coś nagrabić.Mi puszczają nerwy.Jeszcze coś potrafię i wiem jak,ale nie mam narzędzi.albo znów mam materiał (choć poprzednio,inny diabli wzięli)ale nie mam dobrych narzędzi.Powiem Ci na ucho że kazdego fachowca z takiej sytuacji szlag trafia.Jestem prokuratorem amatorem - jeśli wysunę oskarżenie fałszywe - dostanę parę lat "darmowych wczasów",jeśli prawdziwe - to może nożem w plecy.Wcale nie straszę,bo na razie nie strzelają,nic nie wybucha (choć od czasu dziwnym trafem giną ludzie których widzieliśmy w TV!!!).Prawdziwa wojna zacznie się wtedy kiedy udowodnimy rządzącym zbirom spisek,który przygotowali ekstra dla nas!.A wtedy okaże się że udział w tym ma cała prawie Azja,St.Zjednoczone i Europa!

    OdpowiedzUsuń
  5. .. ale Pietia - na co komu wojna?
    po co komukolwiek spiski i wyzyski??
    wszyscy stanowimy jedno..
    wszystko nasze wspólne!
    ból głów, gardeł, serc (i palców puch..)
    to wszystko (prawie;)) przechodzi..
    .. my już jesteśmy! ponad to..
    wznosimy się i jest ok..
    Pietia - odpuść sobie myśli o wojnie
    i o udowadnianiu..
    komukolwiek czegokolwiek..
    bo po co?
    Wyobraź sobie siebie w niebie
    natychmiast!
    tak będzie lepiej :*

    OdpowiedzUsuń
  6. .. siebie w niebie tu i teraz!
    żebyś nie miał wątpliwości :)
    ziemia i my na niej żyjący
    to niebo :))

    OdpowiedzUsuń
  7. a po co komu były obozy pracy przymusowej?.Ot wymyśliła! :p.
    Dobrze wiesz co działo się w tych obozach w czasie okupacji hitlerowskiej.Czym one różnią się,od dzisiejszych?.Zdajesz sobie sprawę z tego jaki przymusowy haracz płaci Twój pracodawca?,a ile Ty płacisz?.Ja przez prawie 40 lat harowałem jak wół,a dostaję emeryturę z które sam bez pomocy syna bym nie wyżył!.Przez 40 lat pracowałem na 10 nierobów którzy zarabiali wtedy 5 razy tyle co ja łapiesz?.I kto tu mówi o spisku!? - i tu nie chodzi tylko o pracę fizyczną,to co nam robiono to drenaż mózgów.Cała polska myśl techniczna,była wykorzystywana w świecie tylko nie w Polsce!!!
    ot co

    OdpowiedzUsuń
  8. ..na szczęście "panta rei" :) więc i drenaż mamy już za sobą.. i człowiek wie, kim się staje :) przyspieszył pośpieszny ;) pociąg nasz wiedzie nas w drogę w głąb, w tunel, w ciemność.. żeby ujrzeć światełko, a skoro ujrzę, to za nim pójdę :) i jusz?.. tak!
    spoko, kochanie - Polska nadąża - rozjrzyj się wokół.. nie pozostawaj królem dwórka.. co ja wogóle mówię? przecież to ja za Tobą podążam.. pożądam, podążam.. życie.. ono jest piękne!! dla wszystkich, dla każdego.. kto nie przestraszy się go uchwycić.. Życie!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tylko podaję narzędzia,a właściwie pokazuję drogę do nich.
    Szukałem prawdy,i znalazłem!.
    Właśnie popatrzyłem pooglądałem sobie kawał solidnej roboty.mamy w kraju wspaniałych fachowców,szkoda że nie mamy ich wielu w senacie,sejmie,i rządzie!szkoda!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ..no ba.. aliści
    ..tak na prawdę wszystko jest ok :)
    ważne, że wiesz o nich, o nas, że..
    jeśli ich zechcemy poznać - mają szansę
    zmienić dużo..
    na to potrzeba wielu, wielu lat..
    jeszcze pożyjemy, żeby się ucieszyć :)

    ..porozmawiać spokojnie..
    to naj-lekcja do odrobienia teraz..

    OdpowiedzUsuń