niedziela, 27 grudnia 2009

Joanno!

opuściłem stare skrzynki pocztowe!,wogóle się do nich nie loguję.Nigdy niczego przed nikim nie ukrywałem,ba nawet podałem oficjalnie do nich swoje hasło,jest widoczne na blogu Adusi05,więc każdy ciekawski moze sobie spokojnie wejsć na moje skrzynki i czytac do woli,i kupić oferowaną mi bardzo czesto (jak już wspomniałem) viagrę! :p,jakby ona byłaby mi konieczna do szcześcia i zycia ;)))).Można się posikać ze śmiechu - kiedy to niby dorośli rozumni ludzie,zachowują się jak nierozumne dzieci.Może mam taki dar,którego oni nigdy nie pojmą że zawsze tak było.Czy to w pracy czy w internecie dzieciaki garnęły się do mnie,opowiadały o swoich marzeniach,były bardzo szczere i bardzo mi ufały - o dziwo!,bardziej niż swoim rodzonym rodzicom.Może o to ktoś się na mnie wściekł.Bo choć władzy nie pragnąłem ona sama mnie szukała.Potrafiłem zdobywać serca pań,mając nad nimi władzę nigdy jej nie wykorzystywałem,wręcz przeciwnie
łatwiej mogłem (na ile potrafiłem) im w niektórych problemach pomóc.Fakt zdarzały się wypadki że szukały ze mną bliższego kontaktu,ale przecież ja jestem żonaty!,i nigdy przed nimi tego nie ukrywałem.
Nie jestem tak zarozumiały jak niektórzy może sądzą,i nadal jestem wierny swojej zonie,i tak zostanie do końca moich dni.Więc oficjalnie pytam!
po cholerę i na chama chcą zebym ja postępowal zgodnie z zasadami z którymi się nie zgadzam!???.
Nawet jesli według norm unijnych "skoki na boki partnerów w małzeństwie" są standardem???, mam w nosie taką Unię, i taką Europę!!!
piotr


12 komentarzy:

  1. taaaak.. powiedziała Isia i odeszła w dal, przedtem powiedziawszy, cóż, pa-paj Piotruś.. nie doj sie, łoganioj sie i pa-paj (pierożki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma dzisiaj czlowieka ktory nie odczulby nachalnosci i brak respektu dla prywatnej sfery zycia jednostki, rodziny, spolecznosci... Dopoki te granice beda silnie strzezone przez kazdego niewola nam nie zagraza. Jedyne stale oparcie, ktore czlowiek ma zawsze pod stopami to prawda i jego zasady moralne i etyczne. Niech ludzie nie straca wiary w swoje prawo wolnosci i prawo do szczescia, ktore jest im dane z darem zycia w momencie narodzin.

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś problemy mieli czarnoskórzy murzyni z białymi bogami tej ziemi
    dziś jest podobnie,biali bogowie
    istnieją nadal zmienili jednak zdanie
    co do koloru skóry twierdząć ze, od czarnoskórych gorsi są biali murzyni,ci mieszkajacy w polskiej chacie
    bo nie chcą iak kiedyś ci czarni
    chodzić jak koń
    w kieracie!

    OdpowiedzUsuń
  4. no ba, nikt nie obiecywał,
    że komukolwiek
    cokolwiek
    kiedykolwiek
    będzie się chciało
    ehhhh :(

    ale nie martw się Pietia
    damy radę, co nie??

    jeśli czytasz w moich myślach
    Piotr
    odpowiesz dokładnie to:

    OdpowiedzUsuń
  5. damy radę :),a chcemy?.Jeśli tak to:
    (czytasz w moich myślach?),będzie bolało!.Chcesz usłyszeć odpowiedź biednego kapłana w Konfesjonale? (nie był nim ten sam,jak kiedyś,ale odpowiedź wciąż ta sama!!!).Teraz (wiem ze nas czytają,i dobrze :)) będzie ich bolało jeszcze bardziej niż nas czworo!.W Ewangelii jest napisane że dla nas Bóg Człowiek umierajac na Krzyżu ostatnim tchnieniem ludzkiego ciała oddał swoją Duszę w ręce Ojca!,w tym samym momencie zasłona w światyni Przybytku w którym przebywał Sam Bóg!-Syjonu) rodarła się na dwoje!.Syjon już nie chwali Boga jak kiedyś,kiedy został wybrany!.I stanie się tak jak kiedyś kiedy szli przez "pustynię",złotego cielca już zbudowali!,węże już w sercach wychodowali,i mają serca nie z ciałla,a z kamienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. z ciała, z ciała, spoko :)
    jeno troszku pobłądzili ;)
    a nam pozostaje kochać ich
    choć se życie ciut mocno popieprzyli
    cóż..

    I have news for you:
    nadajemy na innych falach Piotr
    prawidłowa odpowiedź brzmiała:
    jak ni, jak jo!
    ale to nic
    w stosunku
    do wieczności, Pio..tr-ach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. babeczko co to znaczy popieprzyli?,dlaczego Mojżesz (wyjęty z Wody!) nasz Chrzest jest podobny,nas tesz polewano wodą!,do św.Jana Chrzciciela też szli przez symboliczne morze!,Wodę!.Duch mówi i daje komu chce,ale daje tym którzy chcą słuchać.Nie jestem biblistą - lecz pokazałem trzy porównania - niechaj znawcy wskarzą mi gdzie się mylę.Do świetości jeszcze mi daleko (kosmiczna odległość) też popełniam błędy,ale tu mów sobie co chcesz,rozumuj jak chcesz.wyciagaj wnioski jak chcesz - ja widę drogowskaz o którym mówił biedny kapłan (który) przez chwilę był zwykłym człowiekiem jak ja!

    OdpowiedzUsuń
  8. wolę babuniu :)))
    sam Bóg do Jana Chrzciciela wstąpił
    i sam Bóg na Boga zstąpił
    i sam Bóg do nas przemówił

    ciągle przemawia
    w każdej życia chwilce
    kocham Boga Jedynego w Trójcy
    innego nie znam
    ale wiem na pewno

    to nieprawda, że umarł
    Tri-stan
    żyje w KAŻDYM z nas

    każdy z nas jest
    zwykłym człowiekiem
    cieszę się
    że tacy jesteśmy
    cieszę się tym
    że jestem

    Tobie życzę tego samego
    wszystkim nam i Wam i Im
    dzięki, że
    to jest właśnie tak proste :***
    dobrej nocy :))

    OdpowiedzUsuń
  9. jasne że Duch nie umiera,nie może bo od Boga pochodzi,umiera ciało i rozsądek,ten ostatni wpierw umarł w lucyferze! i stąd nasz ból się......
    wpissz sobie sama co chcesz :)
    dobranoc!

    OdpowiedzUsuń
  10. ...zrodzil...
    Z nadzieja o poranku!

    OdpowiedzUsuń
  11. jasne mam nadzieję że poprawisz chierarchę na hierarchę,cóż ortobyki czasem mi się zdarzają.Ale obiecuję że się poprawię,wraz ze wschodem słońca.
    Dobrej nocy Anioły :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ...bierze...
    ale on jest dobry (ból)
    pierze nas na bialutko :)
    a że starymi metodami
    w balii na tarce - cóż ;)

    Dzień dobry, ach, jak dobry :*

    OdpowiedzUsuń