piątek, 25 grudnia 2009

Najserdeczniejsze zyczenia urodzinowe wszystkim Adamom i Ewom !



8 komentarzy:

  1. Joasiu, dobrze że przypomniałaś o urodzinach bo wraz z Jezusem urodziła się 25.12 moja najstarsza siostrzyczka dawno, dawno temu...zadzwonię więc do Niej ale dopiero o 20:30.Niech radość z każdych narodzin trwa w naszej pamięci i sercu ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rowniez mam takie urodzinowe dziecko wsrod najblizszych.. Ide na tort..mums :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze do Was Anioły przyszedłem,choć info. smutne.
    Storpedowali mi i synowi kompa,storpedowali skrzynki pocztowe.Nie odpowiadajcie (i nie odbieracie maili) z
    kwap47@os.pl,petra999@poczta.fm,oraz kwap13@gmail.com.Tam są hasła złamane,więc jeśli z tamtad dostanniecie listy - absolutnie nie otwierać!,i nie odpowiadać!.Na razie mam serdecznie dość netu!.
    Więc ani tu,ani na BM24,ani na ERES u chłopaków mnie nie będzie!
    piotr

    OdpowiedzUsuń
  4. Piotrze... kto nam lzy otrze...Smutno.
    Czekam, az znajdziesz jakis sposob na kontakt z nami. Trzymaj sie slicznie optymistycznie i dbaj o Siebie dobrze.
    Pomimo okolicznosci radosnych i spokojnych swiat!

    OdpowiedzUsuń
  5. już masz :),choć piszę jako anonim (cóż nie bedę się logował z skrzynki mailowej) i powtarzam nie odbieraj poczty z skrzynek które podałem.Coś mi podpowiada że dostałem po pysku z interii,bo przysłali mi znów ofertę na viagrę,a ja posłałem ich do diabła!.Na razie będę wchodził od czasu do czasu,tak jak teraz.Logi piotr9,petrakwap,i Petrus już przezemnie nie używane!.Jedynie na ERES-ie chłopakom wytłumaczyłem o co chodzi.Cóż Joanno świat jest już tak zniewolony przez złotego cielca,że nie jest w stanie swobodnie oddychać - bo pewnie nawet za wydychanie CO2 trza będzie w Polsce zapłacić :p
    jest taki narodek na swiecie który i z g....,forsę wyciśnie!!!
    miłego jutrzejszego poranka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. ps.usuń mnie jako autora,bo przez jakiś czas nie będę tworzył wątków - kto się raz sparzy ten na zimne dmucha!.Przypomnij sobie atak na blogu
    "Beskidzkiego" i kto tam dorabiał mi gębę.Idiotów w sieci nie brakuje (czasem z woli Boga jest im dana władza na jeden dzień!)cieszą się jak dzieci że udało się im komuś przyłożyć,tak właśnie działają wychowani na TVN!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wczoraj mialam okazje obejrzec wczoraj w TV - Saga om ringen - Opowiesc o pierscieniu. Ciekawy film, bajkowe ujecie dzisiejszej rzeczywistosci. Ciezko jest zerwac z oczu zaslone, ale dzis jest to nieuniknione. Zachowam Twoje autorstwo, obecnosc ta jest niezbedna podpora. Drzwi do ludzkich serc szczelnie zamkniete choc niektore sa niedomkniete... Dbaj o siebie dobrze Serce,pozdrawiam swiatecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Joanno!
    opuściłem stare skrzynki pocztowe!,wogóle się do nich nie loguję.Nigdy niczego przed nikim nie ukrywałem,ba nawet podałem oficjalnie do nich swoje hasło,jest widoczne na blogu Adusi05,więc każdy ciekawski moze sobie spokojnie wejsć na moje skrzynki i czytac do woli,i kupić oferowaną mi bardzo czesto (jak już wspomniałem) viagrę! :p,jakgbtby ona byłaby mi konieczna do szcześcia i zycia ;)))).Można się posikać ze śmiechu - kiedy to niby dorośli rozumni ludzie,zachowują się jak nierozumne dzieci.Może mam taki dar,którego oni nigdy nie pojmą że zawsze tak było.Czy to w pracy czy w internecie dzieciaki garnęły się do mnie,opowiadały o swoich marzeniach,były bardzo szczere i bardzo mi ufały - o dziwo!,bardziej niż swoim rodzonym rodzicom.Może o to ktoś się na mnie wściekł.Bo choć władzy nie pragnąłem ona sama mnie szukała.Potrafiłem zdobywać serca pań,mając nad nimi władzę nigdy jej nie wykorzystywałem,wręcz przeciwnie
    łatwiej mogłem (na ile potrafiłem) im w niektórych problemach pomóc.Fakt zdarzały się wypadki że szukały ze mną bliższego kontaktu,ale przecież ja jestem żonaty!,i nigdy przed nimi tego nie ukrywałem.
    Nie jestem tak zarozumiały jak niektórzy może sądzą,i nadal jestem wierny swojej zonie,i tak zostanie do końca moich dni.Więc oficjalnie pytam!
    po cholerę i na chama chcą zebym ja postępowa zgodnie z zasadami z którymi się nie zgadzam!???.
    Nawet jesli według norm unijnych "skoki na boki partnerów w małzeństwie" są standardem???,mam w nosie taką Unię,i taką Europę!!!
    piotr

    OdpowiedzUsuń