piątek, 11 grudnia 2009

miałaś perłowe włosy

..
Petrus, pt., 11/12/2009 - 15:53
miałaś perłowe włosy
miałaś chwile pełne łez
miałaś takie że och ach
kurcze już się boję że aż strach!
nie ważne co będzie potem!
nie ważny jest nawet wyreżyserowany gest
masz być ponad
masz być
THE BEST!


joanna, pt., 11/12/2009 - 16:16
miałam perłowe włosy
miałam chwile pełne łez
miałam takie że och ach
kurcze nie mysl o nich
bo aż strach!
nie ważne bylo
co będzie potem!
ważny byl tylko
wyreżyserowany gest
musze być ponad...?
musze być...
THE BEST???

...
Petrus, pt., 11/12/2009 - 20:14
myśląc ściśle
właśnie o nich myślę
co z tego że perły blask utraciły
co z tego ze ręce troszkę drżą
że walczyć nie masz już siły
oczy
jak dwie wolne bramy
o dziwo nie zamknięte
przez nie się wchodzi głębiej
hen
coraz niżej
słyszysz!
pulsuje ja to czuję
tu sobie zamieszkam
tu będę śpiewał medytował tworzył
i nikt mi tego nie zabroni
mogę się o to założyć!

www.piotrek.mmg.com.pl
http://www.pajacyk.pl/
http://www.polskieserce.pl/
http://www.okruszek.org.pl/index.php
http://www.habitat.pl/klikacz.php

3 komentarze:

  1. hmm Piotrze.. hmm hmm
    a twórz sobie co chcesz
    i medytuj i wymódl
    co chcesz..

    tylko tuż przed zachodem
    słońca
    uczyńmy sobie
    taki mały zakład
    że tuż przed zachodem słońca
    chocażby nie wiem co się działo
    przestaniemy się na siebie gniewać
    żeby ono spokojne zasnęło
    i rano nam wstało..

    co??

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ ja się na Ciebie nie gniewam :*
    już po zachodzie słońca.A ja opowiem Wam prawdziwą bajkę,jak jest tam hen.Są tak domy z ludzkich serc zbudowane
    z tych które o Was śniły
    z tych które na rękach Was nosiły
    z tych które za wami płakały
    z tych które bardzo bardzo że och chciały
    i z tych które z całej swej siły
    to że jesteście się Wami cieszyły
    życzę dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. adieu mój miły przeuroczy :**

    wszak prorokiem nie jesteś
    ani mistrzem
    ani zwykłym nauczycielem

    bo tak chciałeś..
    że tego nie chcesz!

    ale jesteś szczęściem
    i na to nic nie poradzisz
    nieMój? Miły :*

    lecę w sen,
    z Panem Bogiem,
    pa-paaaaaaaj

    OdpowiedzUsuń