poniedziałek, 21 grudnia 2009

w nastroju zimy




9 komentarzy:

  1. *pierwszy obrazek - tor saneczkowy :) alleż zjazd - czujesz jak w uszach gwiżdże białego bluesa wiatr? :) ja, tak :)))
    *drugi obrazek - to już za nami, cienie w przeszłość odeszły, więc stąd spadamy :D
    *trzeci - to szczyty do zdobycia, droga pod górę, do błękitu - jedyna taka droga.. więc tą nas Boże prowadź..
    trzy stopnie? są ważne, piękne, ale tych stopni na prawdę jest setki tysięcy.. a pod stopami te ręce..

    ..dziękuję za piękne widoki zimowe Joaś.. inspirujący z Ciebie człowiek!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie nie.. lecz to co za oknem!!!
    Wiatr w uszach gwizdze bialego bluesa ..to fakt!
    (Pio..gdzie sie znowu ukryles?)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie człowiek? hmm.. to może dusza?
    hmm.. to Pio może ukrył się w Tobie?
    za oknem serca zrobiły ciepło..
    żeby nie zmarzły nogi..
    pasterzom..

    w uszach, to fakt!biały.. walc?

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie się ukryłem?
    droga Pani
    za modlitwy drzwiami
    choć Wigilia na zemi
    tuż tuż już do serc puka
    wygrac z czartm moze tylko Bóg
    dla mnie porażka i smutna znów
    jak zwykle
    nauka!
    ps.pogodnych świąt Dzewczyny!
    ,i na koniec przestroga na przyszłość
    net,nie był,nie jest i nigdy nie będzie wolny!
    nigdy!
    Polska została już tylko w sercach Polaków jesli się nimi jeszcze czują,ja twierdzę że jesteśmy już w tym biednym kraju mniejszością narodową bez żadnych praw!
    nwaet policja to potwierdzi!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. za modlitwy drzwiami
    tam sie spotykamy
    serca nam nie wydra
    Kochany...

    OdpowiedzUsuń
  6. nie chcę Ci powtarzać przepowiedni - one są bardzo często powtarzane i w Fatimie,i w Mediugoriie.Ale ci którzy wierzą w świeto krasnala (powszechne dziś na całym prawie świecie).Być może to właśnie Polska została ostatnim bastonem wiary w Baga,jesli go zniszczą! a na to się zanosi,już nie będzie odwrotu,owce padną zagryzione przez wilki.A potem wilki zaczną się gryźć miedzy sobą!.
    Dość
    znikam,pożegnałem się już w wszystkimi,teraz juz dla mnie tylko muzyka :)
    hej!

    OdpowiedzUsuń
  7. za modlitwy drzwiami
    tam sie spotykamy
    serca nam nie wydra
    Kochany...

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze mam net,więc uwaga będziesz pisać satyrę skończą z Tobą,podobnie jak ze mną.Wcale nie żartuję,syn tez mi nie wierzył.
    I powtarzam to nie oficerowie przy kompach siedzą,lecz ich pieski kibole! - wiele na ten temat pisał prof.P.Jaroszewicz - hasło "pajdokracja"!

    OdpowiedzUsuń
  9. Satyra jezyk duszy... nikt jej nie zagluszy aikido.. bez aromatu. Piotrze na ma dusze,ja przezroczysta byc musze....

    OdpowiedzUsuń