niedziela, 6 grudnia 2009

p.k pisze...

dlaczego Ty zawsze musisz przesadzać?
Piotr to iluzja,
jak mgła,
przed budzącym się świtem.
Który zapowiada światło,
to pokaże Ci bankruta
- boli?,
cóż nie potrafię kłamać!.
Krótki czas
byłem dla Ciebie drogą,
może nawet i drogowkazem.
Zapomniałaś
że ja leżę na tarczy
przed Miłosiernym Boga Obrazem!.
Teraz już uśmiechnij się
i na drogę sama,
podążaj za światłem
(nie patrz jak ja wstecz,
bo zamienisz się jak ona
Lotta w słup soli!)
Piotr to iluzja
jak mgła!

5 komentarzy:

  1. nijak Cie dotknac , ani zatrzymac..
    badz wczorajszym usmiechem
    jutrzejszym marzeniem
    Milych snow!

    OdpowiedzUsuń
  2. to co?
    to lepiej odejść stąd :))
    a jak tam sobie chcesz..

    OdpowiedzUsuń
  3. ..powiedzial zolw
    i ukryl glowe w skorupce.

    OdpowiedzUsuń
  4. ..przecież mogłeś dotknąć
    mogłeś zatrzymać
    nie chciałeś
    nie usłyszałam słowa - zostań..
    ja nie chcę nic na siłę
    ani nic
    między wierszami..

    pantofelek zgubiony..znów :(
    miłych marzeń

    OdpowiedzUsuń
  5. powiedzial zolw
    i ukryl glowe w skorupce

    OdpowiedzUsuń