piątek, 19 lutego 2010

cytaty...cyt..a..ty..?

"...Zło to zło (...) Mniejsze, większe, średnie, wszystko jedno, proporcje są umowne a granice zatarte. Nie jestem świątobliwym pustelnikiem, nie samo dobro czyniłem w życiu. Ale jeśli mam wybierać pomiędzy jednym złem a drugim, to wolę nie wybierać wcale..."

Andrzej Sapkowski z książki "ostatnie życzenie" ( ur. 1948 r. )

...........................................

"... Potrzeba dwóch lat, by nauczyć się mówić, a pięćdziesięciu, by nauczyć się milczeć...."

Ernest Hemingway ( 1899-1954)

............................................

"... W życiu jest coś więcej do zrobienia, niż tylko zwiększyć jego tempo..."

Gandhi Mohandas Karamchand, przydomek Mahatma, czyli Wielki Duchem (1869-1948)

............................................

1 komentarz:

  1. a ja poszłam
    do kapliczki
    zapytać
    jakiej potrzeba
    ciszy
    i czy
    jest potrzebna

    tutaj możesz
    się wygadać
    odpowiedziała
    kapliczka

    rozumiesz to
    Joanno?

    OdpowiedzUsuń