piątek, 26 lutego 2010

maly czlowiek i chciwosc



p.k pisze...
no tak wpisz w gogle Bil.Gates a doczytasz się jakie grupy wspiera twórca "WINDOWSA"!

joanna pisze...
To co znalazlam w info wikipedia. Fundacja dobroczynna ktora inwestuje w rozwoj medycyny i projekty szkolnictwa w krajach trzeciego swiata i w zwalczaniu aids pomiedzy dziecmi i biednymi w krajach 3 swiata. Od 2006 Bill Gates calkowicie poswiecil swoj czas organizacji...
Wszystko pozytywnie z pozoru..podejrzewam,ze cos innego chciales przekazac Piotrze..

p.k pisze...
tak
większość fundacji ma w swojej reklamie takie cuda ;).Dużo się mówi o fundacji Stefana Batorego (którą założył krętacz finansowy Soroż)
ta fundacja już zajmuje się tworzeniem polityki lokalnej.Znasz jej powiązania z np.GW.To nie jest tak,ze jakaś tam fundacja pracuje sobie odrębnie.Bil Gates też robi politykę (czytałem o tym dość dawno)wspierał finansowo ruchy satanistyczne.
Te tkwią mocno w feministycznych,kochających inaczej.A ogólnie wszystkie razem w międzynarodówce lewackiej.Na takie działania są potrzebne ogromne pieniądze,całym tym diabelskim młynkiem kręci masoneria.
Już kiedyś polecałem książkę dr.Pająka Bestie Wszech Czasów.
Widziałem nawet wklejoną fotkę tych cwaniaków.W UE masoneria występuje już odważnie,też ma w reklamie taką medialną przykrywkę,o której wspomniałaś.

10 komentarzy:

  1. no tak wpisz w gogle Bil.Gates a doczytasz się jakie grupy wspiera twórca "WINDOWSA"!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bill & Melinda Gates Foundation är världens största välgörenhetsorganisation räknat i kapitaltillgångar och förfogar över cirka 30 miljarder dollar. Denna stiftelse grundades av IT-miljardären Bill Gates och den satsar framförallt på sjukvårds- och utbildningsprojekt i tredje världen. Den har gjort stora insatser när det gäller att bekämpa AIDS bland barn i fattiga länder. 2006 gick Bill Gates ut i media med att han lämnar sitt jobb för att kunna driva stiftelsen på heltid.

    OdpowiedzUsuń
  3. To co znalazlam w info wikipedia. Fundacja dobroczynna ktora inwestuje w rozwoj medycyny i projekty szkolnictwa w krajach trzeciego swiata i w zwalczaniu aids pomiedzy dziecmi i biednymi w krajach 3 swiata. Od 2006 Bill Gates calkowicie poswiecil swoj czs organizacji...
    Wszystko pozytywnie z pozoru..podejrzewam ze cos innego chciales przekazac Piotrze..

    OdpowiedzUsuń
  4. tak
    większość fundacji ma w swojej reklamie takie cuda ;).Dużo się mówi o fundacji Stefana Batorego (którą założył krętacz finansowy Soroż)
    ta fundacja już zajmuje się tworzeniem polityki lokalnej.Znasz jej powiązania z np.GW.To nie jest tak ze jakaś tam fundacja pracuje sobie odrębnie.Bil Gates też robi politykę (czytałem o tym dość dawno)wspierał finansowo ruchy satanistyczne.Te tkwią mocno w feministycznych,kochających inaczej.A ogólnie wszystkie razem w międzynarodówce lewackiej.Na takie działania są potrzebne ogromne pieniądze,całym tym diabelskim młynkiem kręci masoneria.Już kiedyś polecałem książkę dr.Pająka Bestie Wszech Czasów.Widziałem nawet wklejoną fotkę tych cwaniaków.W UE masoneria występuje już odważnie,też ma w reklamie taką medialną przykrywkę o której wspomniałaś

    OdpowiedzUsuń
  5. Zycie bez przerwy zaskakuje.. Dobrze,ze Jestes.
    To prawdziwy cud.
    Spokojnej nocy :*

    OdpowiedzUsuń
  6. przyjaciele mnie nauczyli
    żeby robiąc cokolwiek, albo coś
    nie zasłaniać się sztuczną przykrywką
    stowarzyszenia, fundacji
    pozostać sobą :))
    z miłości do tradycji
    piękna duszy
    i dojrzałości
    z miłości do historii człowieka
    widzianej oczyma dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś dawno temu,kiedy byłem piękny i młody.Pracowałem hm. prawie raju ;).Na jednego chłopa zatrudnionego w tej firmie przypadało 50 pań.Choć koledzy z brygady chcieli mnie na siłę ożenić,ja ratowałem się przed niewolą wymyślając (jak w tej bajce) różne ekstra życzenia które ewentualna narzeczona musiała by wypełnić.Byłem jedynym kawalerem w brygadzie "złotych rączek".Nawet wśród elektryków byłem obiektem zazdrości.No bo jak to możliwe że hydraulik spawacz,jeszcze radio,magnet TV i inne bajery potrafi naprawić,a oni maja z tym kłopoty.Stąd byłem pod damskim obstrzałem ;).A ja żartowałem i stawiałem warunki - musi mieć dom,morgi(ziemię) i samochód.Kurcze znaleźli taką.Nawet sobie nie wyobrażacie jakie żonate chłopy potrafią być (za przeproszeniem) upierdliwe,nie miałem dnia spokoju.Aż wymyśliłem czwarty warunek!,dobra ożenię się ale wtedy kiedy zostanę porwany.Jakiś czas miałem spokój,bo która by się odważyła przyjechać do mnie do domu (dziś dziewczęta nie mają z tym problemu).A jednak tak się stało,może w tym był Palec Boży? ;),do dziś jest moją żoną (choć potrafi mi nieźle zaleźć za skórę).
    Przykrywka,z zewnątrz kolorowa wesoła reklama (do ślubu) po.....
    no dobra już idę - nie będę Was drażnił ;)
    dobrej nocy :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty Szczesciarzu..!
    Takie zycie miec jak Twoje
    duzy projekt, wielkie boje
    jak frak dobrze wykrojone
    i przy boku taka zone
    co cech meskich sie nie bala
    i porwala...
    To jest skala!

    OdpowiedzUsuń
  9. i porwała co chciała
    co tu ukrywać tak
    w życiu bywa
    w to co pod przykrywką
    kiedy biedny nie wnikał
    went czar rzucony zmienił
    w niewolnika!
    i tak to z raju przeniesiony
    do nieba pod nosem mruczy
    ani to pojąć
    ani się nauczyć ;)
    miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  10. niewolnictwo to
    niechlubna nas ludzi
    przeszłość
    Pan Jezus służył każdemu
    i nigdy nie był
    niczyim niewolnikiem
    a my tylko mamy
    go naśladować
    Piotruś
    prosząc - prowadź..
    dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń