wtorek, 16 lutego 2010

komentarz z bloga ks. Tomasza



Jest coś czego niektórzy ludzie przyjąć nie potrafią (nie lubimy kiedy nam się wmawia ze jesteśmy ograniczeni),a tak niestety jest.Jesteśmy ograniczeni formą (człowiek) i wymiarem (tu kłania się abstrakcja).Każdy twórca ma moc,moc tworzenia!,ale
czy każdy poprzez swoje dzieła jest właściwie odbierany?.A przecież dzieło (tym bardziej żywe) świadczy o swoim twórcy,choć nie może o nim nic powiedzieć więcej,ponad to co sam o sobie w dziele chciał przekazać - proste? ;)
życzę miłego dnia i owocnych rozmyślań.Choć ciśnie się na usta odpowiedź,na bezmyślne pytania - co może o szewcu powiedzieć but.Co może o Bogu powiedzieć wszechświat,skoro jest ograniczony i czasem i przestrzenią!.
kłaniam się :*
-Petrus-

9 komentarzy:

  1. i to prawdopodobnie będzie ostatni komentarz.Walczą tam głupcy i zalewają swoją głupotą blog.Ks.Tomasz nie ma szans!,musi usunąć możliwość komentowania.W przeciwnym razie płuca wypluje i niczego nie zmieni.Ks.Krzysztof na onecie właśnie tak zrobił i ma święty spokój!
    dobrej nocy życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poziom dyskusji swiadczy o potrzebie WIEDZY. Duzo osob czyta i wiele potrafi prawidlowo ocenic wypowiedzi w komentarzach. Dialog jest chyba najbardziej bezposrednia forma przekazu i... "zywa".
    Dziekuje, Serce.

    OdpowiedzUsuń
  3. ..eeech..
    ..czasem wypada
    się zarumienić..
    i dobrze, że
    pewne miejsca
    przestają przyciągać..
    bo.. bo przestają
    bo są nieprawdziwe
    i już..
    ale to nie był
    czas stracony :)
    czas stracony to
    uparte tkwisko
    w widowisku
    które
    już nie ubogaca
    już nic nie daje
    poza
    zażenowaniem..
    ale to jest tylko
    moje zdanie..

    OdpowiedzUsuń
  4. Joanno Irenko,osobom które atakowały nablogu ks.Tomasza (przyświecał )
    jeden cel - wykazać nieznajomość Pisma Świętego i Praw w nim zawartych,tylko o to chodziło.
    I po części jest to prawdą!.Nie jest łatwo interpretować PS,(trzeba mieć dar "nie z tej ziemi").Ciekawość zmusiła mnie że PS,Ewangelie
    czytałem bez przerw (w wolnym czasie) przez 3 lata!.Dziś pokornie stwierdzam że - nie mam daru!,nie mam!.Wiedza w nich zgromadzona (prawie 2000 lat temu) przekracza moją wyobraźnię!.Wciąż nadal jestem nierozumnym uczniem :(.Mam jednak satysfakcję (3 lata) pozwoliły mi zobaczyć Prawdziwe Światło!,mam cichą nadzieję że Ono będzie mi towarzyszyć do końca moich dni!
    trzymajcie się ciepło :*,jeszcze przyjdzie sroga zima!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwe Światło!...

    tak latwo je utracic w rozproszeniu..

    Dbaj o Siebie !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. "Dbaj o siebie !!!" ja?,Pan Bóg robi co może,a ja mu w tym przeszkadzam.Realny świat już mi obrzydł do granic wytrzymałości!.Czekam na Christofosa i wyprawę na drugi brzeg,stamtąd więcej będę "mógł" niż tu!
    życzę miłego dnia
    12.30 Różaniec!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dbaj o siebie!!!.. nie "zwiewaj"
    Jestes jak kon trojanski wsrod ciemnej nocy ...
    o Nieba!
    Tutaj Swiatla potrzeba!
    ludzie w niewiedzy gina
    i umieraja
    i wciaz czekaja.
    Wszystko juz Jest!
    jedno pragnienie
    jeden gest...
    zostan...
    koniec rozstan!

    Rycerzu,
    w zlotym pancerzu.

    OdpowiedzUsuń
  8. rycerz?.Raczej Don Kichot walczący z "wiatrakami",żebysz to jeszcze owe "wiatraki" ziarno na "mąkę" zmęły,można by jak (cyt. z Starego testamentu - owa głodująca wraz synem wdowa,którą prorok odwiedził) niej mały "podpłomyk " upiec.Cieszyłem się kiedy powstawały blogi osób duchownych,słowa mają swoją wagę.
    Zrezygnowali bo nie sposób walczyć z głupotą,której jedynym celem jest - zaistnieć,i udowodnić że jest normą!
    miłego wieczoru życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pod sekretem Wam powiem
    boście mi bliscy Wszyscy
    że
    1. Biblia i
    2. Ewangelia
    to zapisy historyczne wydarzeń w dwóch rodzajach światów - duchowym i fizycznym,
    przeplatanych z sobą, przenikających się
    wzajemnie.. zapisy wielu wieków żyć wielu pokoleń.. stąd przeogromne bogactwo naszych
    Świętych Ksiąg i recepta w nich na wszystko,
    na każdą ludzką bolączkę, na każde utrapienie.. Każdy znajdzie tam, nie czytając innych książek, nie oglądając telenowel siebie i swoją drogę..
    Ewangelia pozwala przeciwstawić się złu, okrucieństwu i beznadziei Starych Ksiąg (nie wszystkich!) pozwala zaufać, pozwala uwierzyć.. tak, jak zaufał i uwierzył Człowiek-Bóg.. pozwala zajaśnieć iskierką, rozpalić płomień i nieść go do wielu smutnych, zgnuśniałych, samotnych, zranionych, zagonionych chceniem mienia serc, by stały się pochodnią i zechciały siebie nieść i dzielić się płomieniem i mnożyć się radością.. czasem na przekór temu, co wypada czynić w danej chwili, coby się nie narazić ;)
    Te historie taaam wstecz wydarzyły się na prawdę - to nie ściema!.. dzisiaj też wszystko na prawdę dzieje się.. na przeszłość nie mamy wpływu.. mamy wpływ na dziś!! mamy ogromny wpływ.. Dla tego Pan Jezus żyje i... dla tego Zmartwychwstał..
    Dobranoc :***

    OdpowiedzUsuń