czwartek, 18 lutego 2010

czy tego chce, czy nie



rycerz?.
Raczej Don Kichot walczący z "wiatrakami", żebysz to jeszcze owe "wiatraki" ziarno na "mąkę" zmęły, można by jak (cyt. z Starego testamentu - owa głodująca wraz synem wdowa, którą prorok odwiedził) z niej mały "podpłomyk " upiec. Cieszyłem się kiedy powstawały blogi osób duchownych, słowa mają swoją wagę.
Zrezygnowali bo nie sposób walczyć z głupotą, której jedynym celem jest - zaistnieć i udowodnić, że jest normą!
miłego wieczoru życzę :)

-p.k.-

6 komentarzy:

  1. Janek Pietrzak wspaniały poeta piosenkarz - ech (jaki ja jestem w sieci popularny :)) nawet Janek o mnie śpiewa! ;)
    posłuchaj
    http://skocz.pl/dbryq
    a ja znikam życząc dobrych snów

    OdpowiedzUsuń
  2. i wrocil... :)))

    Spokojnej nocy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj :*
    dam Ci linka do radia (choć bywam tam rzadko) warto czasem tam zgladnąć
    http://www.aniolbeskidow.pl/
    już Ci mówiłem żem pół "gorola" i pół "hanysa",pewnie dlatego ciągnie mnie wciąż do gór-y :)
    miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja znad morza ;).
    Ale tez lubie gory zwlaszcza zima. W polowie marca wyjazd w Alpy, wspaniale widoki i kontakt z natura z pelnym respektem dla majestatu i wysokosci.
    Dziekuje za radio. Net wydaje sie jeszcze wiekszy niz kula ziemska..ile glow tyle swiatow! Odwiedzic je wszystkie nie sposob, dzieciaki male i duze maja frajde. Jak mozna bylo zyc bez komputera...?
    U nas szaro dzisiaj i sniezy caly dzien. Milego wieczoru :*

    OdpowiedzUsuń
  5. siedzę w net raczej po to żeby zrobić (choć niewiele) coś dobrego,i samemu się jeszcze czegoś douczyć.Ale bywają dni że mam netu dość!.Coraz więcej krzywdy ludzkiej,i bezkarności stróżów prawa.Bóg milczy i płacze,już blisko kiedy rąbnie pięścią w stół!.Każdy dostanie to na co zasługuje.
    ech pójdę sobie do wanny popływać
    dobrej nocy Joanno!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kazdy dostaje na co zasluguje.
    Kazdy dzien jest wazny, jest darem i szansa by zjednoczyc sie z ducha wymiarem.
    Milych snow, Serce!

    OdpowiedzUsuń