wtorek, 9 lutego 2010

Dokad idziesz? Do slonca

3 komentarze:

  1. a ja z Tobą :)
    bez cienia wątpienia!
    siostro?..!..:)..
    człowieku

    OdpowiedzUsuń
  2. Ks. Grzegorz Leszczy\u0144ski Piotrze

    Powiedz Piotrze czy miłujesz mnie?
    Czy kochasz mnie więcej ani\u017celi ci?
    Gdy nadejdzie czas, aby Prawdzie spojrzeć prosto w twarz,
    Czy nieśmiałoo spuścisz wzrok?? Czy odważnie powiesz: TAK.
    Tak pamiętam.. Ty pytałeś mnie nie raz..
    Czy gotów będę iść Czy w zwątpieniu będę trwał??
    A dziś samotność.. przerażcenie, które śćciska krtań...
    A na wzgórzu tamtym krzyż a pod krzyżem pusty ślad...

    I nie wiem jak, dlaczego, czemu spełnił się ten znak,
    Gdym odwrócił wzrok w zwątpieniu drżących warg...
    A teraz błądzą w zapomnieniu szukam sił,
    Abym jeszcze raz spróbował spojrzeć w Twarz
    Tak mi smutno...
    Tak żałuję...
    Żem wtedy zaparł się...

    Tylu Piotrów pośród nas, choć minęło tyle lat..
    Każdy biega, szuka wciąż, każdy wierzy w to co ma...
    A gdy nadejdzie czas, aby Prawdzie spojrzeć prosto w Twarz...
    Czy nieśmiało spuścisz wzrok??
    Czy odważnie powiesz: TAK!

    I nie wiem jak, dlaczego, czemu spełnił się ten znak..
    Gdym odwrócił wzrok w zwątpieniu drżących warg...
    A teraz błądzę w zapomnieniu szukam sił..
    Abym jeszcze raz spróbować spojrzeć w twarz..
    Tak mi smutno...
    Tak żałuję...
    Żem wtedy zaparł się...
    http://skocz.pl/dbrha
    życzę dobrej nocy

    OdpowiedzUsuń
  3. ...niech nadejdzie juz ten czas, aby Prawdzie spojrzeć prosto w Twarz...
    Dobrej Nocy.

    OdpowiedzUsuń