piątek, 28 maja 2010

.. czas odpocząć..


nie nabierając do niczego dystansu
ulecieć nad inne wody
w inne rejony

to będzie dobry czas
bogaty w dobrych nas
tęsknota przybliża

łagodzi wszelką
bolesnosć
serca

tęsknota niesie
sieje nadzieję
w nas

oszczędnoć słowa
serc rozmowa

..stokrotki na nas
poczekają

stokrotka to nie królik
tym bardziej nie zając ;))

..stokrotki na nas
poczekają

a może
w międzyczasie
naucz mnie latać
proszę, naucz mnie latać
żeby na czas, na ten czas
wrócić do serca w stokrotce

3 komentarze:

  1. Na mnie też czas...
    idę odpocząć
    Do widzenia Joasiu
    Do widzenia Isiu
    Do widzenia Piotrze
    w lepszym czasie
    w innym wymiarze
    nic tu po mnie.
    Żegnam na zawsze.
    Bywajcie szczęśliwi tu
    a nade wszystko TAM
    i rozsiewajcie miłość
    jak te stokrotki na łące.
    Ps.
    Joasiu, po powrocie, usuń
    wszelki ślad po mnie.
    Z Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Eme,
    Dzieki za dobre slowo
    i wsparcie
    Slad zatarl wiatr
    a ten co pozostal
    niech sluzy jak drogowskaz...
    Badz szczesliwa i wolna od cierpienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. błogosławiona bądź Eme
    poczuj to

    OdpowiedzUsuń