czwartek, 6 maja 2010

ja też

..lubię Cię..
a kwiat
z wysokości swej
też
..lubi Cię..

bez tego lubienia
nie byłoby
nas
tutaj

wcale

w rozpadzie
też nie

a popatrz

Jesteś-My :))

-Isia-




mozesz zmienic
miejsce cieni
na poslanie z zorz

mozesz chwycic
w obie rece
czas
w glebinie morz

mozesz jednym
malym gestem...
zgasic plomien !

Jestes?
Jestem!


*********

ufaj sercu
i jego się słuchaj!
płomień niech się pali
jednak płomień Ducha
zamknij oczy
i tylko bardzo Cię proszę
słuchaj jak drga
co drga?
słuchaj dzieweczko!
słuchaj!

-Petrus-

*********


slodkiej tajemnicy..
nie zdradz mi
w winnincy..
-j-

*********

słodką tajemnicę
w moim poznaniu
już zdradziłem
zanim poznałaś winnicę!
choć nie ja siałem
bo co ja mogę
wciąż we mgle
wypatruję drogę
wciąż pcham się do nieba osioł uparty
i znów ja Tantal
spychany w doły przez czarty
ręce przed Bogiem bezradnie złożone
bo co ja mogę?
co ja mogę?
POKAZAŁEŚ mi drogę!
i ukryłeś się!
fakt! mam laskę na obolałą
jedną lub drugą nogę
ale nie widzę szczytu
nie widzę!
jaką mam mieć pewność że!
odnalazłem właściwą drogę?

-Petrus-

*********

6 komentarzy:

  1. jednym gestem zgasić płomień!?
    ale dlaczego?
    ćma nocny motyl
    z uporem dąży do płomienia!
    ofiarnie ginie w fascynacji
    od pierwszego wejrzenia
    nigdy tak nie kochałaś
    na śmierć i życie?
    wbrew wszelkiemu prawu
    na zabój?
    nigdy?
    tak szczerze nawet jeśli powiesz nie!
    ja Ci nie uwierzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. możesz zmienić
    wszystko
    na lepsze

    a płomień
    jest dobry

    po co gasić
    dobro?

    ja nie chcę! :))

    Miłego, pięknego dnia!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ufaj sercu
    i jego się słuchaj!
    płomień niech się pali
    jednak płomień Ducha
    zamknij oczy
    i tylko bardzo Cię proszę
    słuchaj jak drga
    co drga?
    słuchaj dzieweczko!
    słuchaj!

    OdpowiedzUsuń
  4. slodkiej tajemnicy..
    nie zdradz mi
    w winnincy..

    OdpowiedzUsuń
  5. słodką tajemnicę
    w moim poznaniu
    już zdradziłem
    zanim poznałaś winnicę!
    choć nie ja siałem
    bo co ja mogę
    wciąż we mgle
    wypatruję drogę
    wciąż pcham się do nieba osioł uparty
    i znów ja Tantal
    spychany w doły przez czarty
    ręce przed Bogiem bezradnie złożone
    bo co ja mogę?
    co ja mogę?
    POKAZAŁEŚ mi drogę!
    i ukryłeś się!
    fakt! mam laskę na obolałą
    jedną lub drugą nogę
    ale nie widzę szczytu
    nie widzę!
    jaką mam mieć pewność że!
    odnalazłem właściwą drogę?

    OdpowiedzUsuń
  6. ..kocham na zabój!..
    kiedyś też
    od pierwszej
    fascynacji
    wydaje się
    kochałam
    teraz od tej
    która sama
    przywędrowała
    przypłynęła
    nadleciała
    jest!
    miłość jak ziarno zasiane
    miłość jako droga do Boga
    miłość jak uśmiech zrozumienia
    miłość jak przeczucie piękna
    jest!
    .. to już mogę spokojnie spać
    całą, calutką noc
    i obudzić się
    wypoczęta
    miłością
    czułą
    Twą
    :))
    :*

    OdpowiedzUsuń