sobota, 15 maja 2010

Witam


dla mnie modlitwa nie jest łatwa
tak jak malutkie dziecko wiem że Tata dużo może
nawet jestem pewien ze w jednej chwili może zmienić świat tylko dla mnie
i zmieniał tak jak chciałem
tylko że ja później swojego wyboru
po ludzku się bałem
bałem się że nie sprostam zadaniu
dostałem taką lekcję z moich wyborów
że teraz już tylko
proszę
daj nam Prawdę i Sprawiedliwość!
daj nam oczy uszy proszę
pokornym sercem
nie proszę dla siebie
bo ja (Ty wiesz)
wciąż pokonany na tarczy
mi już wystarczy!

-Petrus-
.........

szepcze Serce w rozterce
czy Slonce gorące?
na lazurowej łące
marzen
ja Ciebie Chłopcze
hojnie obdarze
i poczestuje
kwiatkiem bławatkiem,
barwnie maluje
kropelke rosy
z tecza w odbiciu...
Gajowy Ogrod
wciaz jest
przy zyciu!
Spytaj wiewiorki
albo chomika
Czy ciemną noca Slonce
zanika?

5 komentarzy:

  1. Witam, Joanno
    wraca córka,jak syn marnotrawny
    Przybyłam przedwczoraj wieczorem
    drzwi ukradkiem otworzyłam
    nie zastałam w domu nikogo
    lecz kominku ogień jeszcze płonął
    więc zostałam i czytam chwilami
    bo lektury zaległej sporo...

    OdpowiedzUsuń
  2. Słońce też ma prawo odpocząć..
    teraz daje ochłodzić chmurom
    swoje rozgrzane czoło
    stale wędrując
    ciemną nocą słońce nie zanika
    świeci naszym braciom
    a nam zostawia
    sen o sobie
    ciemną nocą słońce pracuje
    po drugiej stronie
    marzeń i zdarzeń
    jest

    OdpowiedzUsuń
  3. witam.. juz uwierzylam ze wiosna za oknem to moja zasluga. Czas nie zmarnowany, ruszamy w tany ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja też :)
    ale najbardziej Ducha
    w Tobie też..

    OdpowiedzUsuń
  5. ..aaa, joaś
    jak Ci tam jest
    po praniu?
    w balii marzeń i zdarzeń
    na tarce cierpień prany
    Aniele
    mam nadzieję
    baaa, wierzę
    teraz jest dobrze
    i bedzie jeszcze piekniej..
    wiesz?
    Bóg mi dał uczitieli
    latania
    "learn to fly"
    póki co
    dojrzewają..
    z zamkniętymi oczkami
    do bycia nauczycielami ;)

    OdpowiedzUsuń