środa, 5 maja 2010

Podswiadomosc




W krolestwie mitologii duza role odgrywa podswiadomosc. Majestat w tej cichej formie, jest jakby ukryty. Pojawia sie w ludzkiej swiadomosci, gdy czlowiek w nadmiarze docierajacych do niego bodzcow szuka jakiegos sensu. Niby informacji jest az za duzo, a mimo to pojawia sie poczucie niewystarczalnosci. I archetypy, symbole i mity pomagaja "strescic obraz swiata", dzieki czemu staje sie on bardziej zrozumialy.

-Tymczasowy-


komentarz: http://blogmedia24.pl/node/29089

1 komentarz:

  1. ..powrót do korzeni, prostoty..
    to tak jak nostalgiczne
    stwierdzenie dojrzałego:
    gdybym był młody i miał ten rozum
    ;)
    a ja wybrałam
    ..czucie i wiara..
    i pięknie mnie prowadzi
    troszkę doświadcza
    bardzo różnorako
    Jest i przenika

    obraz i dźwięk
    słowo i myśl
    obraz i myśl
    słowo i dźwięk

    Jestem mówi Jestem
    a ja?
    odpowiadam tym samym
    bo..
    któż jak Bóg?

    OdpowiedzUsuń