wtorek, 4 maja 2010

dialogi...


Petrus:

poczytaj to
http://skocz.pl/dbvvk
będą się to jeszcze tacy piękni ludzie rodzili?


joanna :

będą się to jeszcze tacy...?

Beda ! ... to Polacy !

;)))


Isia :

będą się rodzić ]
święcić i odchodzić
ludzie.. nie do uwierzenia..
Polacy, Niemcy, Rosjanie,
Kongijczycy i Zambianie (?)
Czesi, Grecy i Słowianie
Rzymianie i Mołdawianie
Asyryjczycy i Ormianie
Żydzi, Romowie, Atlanci..
Wszyscy
z jednej Matki..
wszyscy, co czas po nich drepcze
wszyscy po nową naukę,
po swoją własną rekolekcję..

6 komentarzy:

  1. będą się rodzić i święci odchodzić?
    nieznaną porą!,co zostawią odchodząc na ziemi?
    co z sobą do nieba zabiorą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nieznaną porą!,
    do nieba zabiorą ;)

    hej!

    OdpowiedzUsuń
  3. czułam, że odlatam niedawno
    ale że nie lubię
    sama do nieba
    poczekam

    hej!

    OdpowiedzUsuń
  4. mi to kiedyś starsze panie mówiły że mnie wezmą z butami do nieba.Ja to choćby i już,nawet i bez butów,byle mnie tam zechcieli.Nawet mi znajomości na "Bramie" nie pomogły,wylali mnie na zbity pysk,i kazali wracać z powrotem :(.A niby po co,nic tu już do roboty nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. A niby po co..?
    he,he..Serce!
    fiolki masz w rekawie
    bose stopy w trawie
    i czasami
    chowasz wiatr za plecami...
    ..i kwiatow smiech..
    eeech..

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też ..lubię Cię..
    a kwiat
    z wysokości swej
    też
    ..lubi Cię..

    bez tego lubienia
    nie byłoby
    nas
    tutaj

    wcale

    w rozpadzie
    też nie

    a popatrz
    Jesteś-My :))

    OdpowiedzUsuń