czwartek, 20 maja 2010

Pio - senka dla Ciebie...





4 komentarze:

  1. ..też myślałam o Piotrze
    tam woda..
    cosik dawno się tutaj nie odzywał
    masz jakieś wieści, joaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. puscilam w eter ale bez echa..
    zadna pociecha
    ...moze lepi cukierki?
    albo blusy?
    moze znow zlapal
    wirusy---?

    OdpowiedzUsuń
  3. Pio nie spotkałam
    bo wody się bałam
    znalazłam złoty róg
    zjawi się i On - da Bóg
    tymczasem posłuchajcie
    Modlitwy - Dżemu
    którą, dedykuje Wam i Jemu

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam słuchać, jak ciepłym wieczorem
    gadają z sobą dwa gołębie..
    pisklaki niedopierzone
    mam nadzieję, że dopieszczone
    niedługo zacznie latać
    nowych ptasząt gromada
    jak co roku..
    a my?
    czy się w nie zapatrzymy
    czy pokornie poprosimy
    a może nauczycie nas latać?
    nam się to uda
    bo my z tych
    wierzących
    w niemożliwe :)

    OdpowiedzUsuń