środa, 5 maja 2010

z butami do nieba


Petrus:

mi to kiedyś starsze panie
mówiły
że mnie wezmą z butami do nieba.
Ja to choćby i już,
nawet i bez butów,
byle mnie tam zechcieli.
Nawet mi znajomości na "Bramie"
nie pomogły,
wylali mnie na zbity pysk,
i kazali wracać z powrotem :(.
A niby po co,
nic tu już do roboty nie mam :(


joanna:

A niby po co..?
he,he..Serce!
fiolki masz w rekawie
bose stopy w trawie
i czasami
chowasz wiatr za plecami...
..i kwiatow smiech..
eeech..



obraz: plfoto.com

3 komentarze:

  1. jednym słowem Piotruś
    dziel się fiołkami
    zielonymi stopami
    i wiatrem w żagle
    nagle
    a kwiatami..
    po prostu się ciesz
    i drzewami
    wyrastającymi za oknem
    co czekają na
    majowy deszcz
    a po nim
    na Twój uśmiech
    majowy
    też..

    a póki co, to
    Dobranoc
    wszystkim :**

    OdpowiedzUsuń
  2. na Twój uśmiech majowy też :))
    też miłego witania dnia :)
    wszystko zmierza ku jed(y)nemu..
    mówisz i masz!

    OdpowiedzUsuń