piątek, 15 maja 2009

:***



Gary Moore
"Still Got the Blues"

http://www.youtube.com/watch?v=4O_YMLDvvnw&feature=PlayList&p=5EFAB580A3F3BA95&index=0&playnext=1

Used to be so easy to give my heart away. / wydaje sie latwe oddac swoje serce

But I found out the hard way, / ale odkrylem ze to ciezka droga

there's a price you have to pay. / to jest cena jaka trzeba zaplacic

I found out that love was no friend of mine. / Odkrylem, ze milosc nie jest moim przyjacielem

I should have known time after time. / powinienem to wiedziec po takim czasie

So long, it was so long ago, / To bylo dawno temu

but I've still got the blues for you. /ale wciaz czuje smutek bez Ciebie

Used to be so easy to fall in love again. / Nie jest takie proste zakochac sie znow

But I found out the hard way, / Ale odkrylem ta twarda droge

it's a road that leads to pain. / ktora prowadzi przez bol

I found that love was more than just a game. /Odkrylem ze milosc jest czyms wiecej niz gra

You're playin' to win, / Grasz zeby wygrac

but you lose just the same. / jednoczesnie przegrywasz

So long, it was so long ago, / dawno temu, bardzo dawno temu.

but I've still got the blues for you./ ale wciaz czuje smutek bez Ciebie

So many years since / tak dawno temu

I've seen your face. /widzialem Twoja twarz.

Here in my heart, / w moim sercu

there's an empty space./ jest puste miejsce

where you used to be/ dla Ciebie
So long, it was so long ago, / To bylo dawno temu

but I've still got the blues for you. / ale wciaz smutna mi bez Ciebie

Though the days come and go, / Pomimo ze dni przychodza i odchodza

there is one thing I know. / jedna rzecz wiem

I've still got the blues for you. / wciaz mi smutna bez Ciebie

17 komentarzy:

  1. przebacz mi całą moją niepewność, tak bardzo blisko mi do Ciebie, a tak daleko, ale za bardzo kocham, żeby zrezygnować... proszę - spróbujmy, ale pomóź mi, przytul

    OdpowiedzUsuń
  2. ...czasem kogos kochac , to miec odwage pozwolic mu odejsc...
    Przytulam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  3. odejdź - jeśli to właśnie będzie Twoim szczęściem. Odejdź w pokoju

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma tu nic co mozna zatrzymac na stale. Nasze spotkanie tutaj jest tak samo ulotne i nietrwale :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty po prostu mnie nie chcesz i bawisz się mną, jak kotek zdechłą myszą... Miłej zabawy Kochanie... podeptałeś mnie dzisiaj, wcisnąłeś w glebę... czuję się zdruzgotana i nie mam już sił dosłownie na nic - jak masz zastępstwo na te dni przed nami - będzie cudownie - zaoszczędzimy sobie nawzajem cierpienia

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście mówię o zastępstwie za mnie, bo Ty jesteś najważniejszy dla tych ludzi

    OdpowiedzUsuń
  7. do czarta!
    Glowa do gory Isiu!!!
    jestes cos warta !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. wiesz Kochanie - bez miłości nie dzieje się nic - Ty jesteś moją siłą, bo jesteś moją miłością... bez Ciebie nic nie ma znaczenia... ja odchodząc od Ciebie - nie widzę na tym świecie miejsca dla siebie... ale to nic... widocznie tak - dla Twojego dobra musi być :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wiem, że jestem cosik tam warta dla Boga - to powinno być najważniejsze, ale już dawno temu wspomiałam, że najbardziej w tym życiu liczy się dla mnie człowiek :) i jemu chcę być przydatna, dla niego coś warta - każdego.. Ty pozwalasz sobie odejść - jesteś wolny - odejdź w pokoju... ja jeszcze troszkę poniańczę te dzieci, które są piękniejsze, bo starsze ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie jestes ? Tak naprawde nikt nigdy nie jest sam. Jaka masz dzisiaj sukienke na sobie?

    OdpowiedzUsuń
  11. a czy to szata zdobi człowieka?? czy Ty masz prawo pytać, jakie mam dzisiaj spodnie, skoro ich nie masz?

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie.. myslalam tylko , ze jest w kolorach teczy.

    OdpowiedzUsuń
  13. ... dzisiaj moja jest czarna... Twoja niech na zawsze pozostanie w kolorach tęczy... z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  14. a miałam nadzieję, że Pan Bóg już pokochał naszą miłość i że jej błogosławi...

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest duzo jeszcze do odkrycia, czego nie potrafimy dzisiaj zrozumiec. Usmiechnij sie! Po burzy czesto wychodzi slonce.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty i ja i wiatr i morze....
    ;)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie nadążam za waszymi myślami
    na koniec dnia rozważę myśli O.Pio:

    "Przeszłość moją, o Panie,
    polecam Twemu miłosierdziu,

    teraźniejszość moją polecam
    Twojej miłości,

    a moją przyszłość oddaję w ręce
    Twojej Opatrzności".

    OdpowiedzUsuń