sobota, 23 maja 2009

Milego dnia !!!


Elvis Presley - Love Me Tender

5 komentarzy:

  1. Najmilszego :))
    ani w głwie mi przestać kochać
    .. chyba zadzwonię..

    OdpowiedzUsuń
  2. Św.Augustyn radził "kochaj i rób co chcesz"
    a więc Isiu, kochaj i rób co chcesz !

    OdpowiedzUsuń
  3. .. chciałam się tylko spowiadać
    jak wiele nagrzeszyłam
    przeciwko miłości.. kochając..
    i znów odrzucenie..

    .. powiedziałam "kocham"
    i znów wyśmianie..

    ile jeszcze razy
    ten krzyż spadnie
    na serce?

    czy Bogu zależy na tym
    żeby przestało
    czuć??

    OdpowiedzUsuń
  4. Najtrudniej jest powiedziec to zaklete slowo...
    zwlaszcza tym co sie smieja. Rana jest tak gleboka, ze skorupa lodu znieczulila dostep do serca...Nie pozwol Isiu, by Twoje zamarlo w znieczuleniu i ignorancji.
    Zostan.. zostan wariatem
    ciesz sie niebem i swiatem!

    OdpowiedzUsuń
  5. .. bez tego serca?
    ono jest całym moim światem!!
    ogrzeję je, otulę ciepłem,
    lód zamieni się w wodę,
    zacałuję wszystkie rany..
    i tamte i te świeże,
    przeze mnie w rozpaczy zadane..
    wybaczysz mi serce?

    OdpowiedzUsuń