środa, 27 maja 2009

w calosc przemien mnie

Håll mitt hjärta,
håll min själ
Lägg mitt huvud,
i ditt knä
Säg att du menar,
o vill mig väl

Håll mitt hjärta,
håll min själ
Som jag väntat,
alla år
Du kan läka,
mina sår

Ta mina händer,
och gör mig hel
Ta mitt hjärta,
ta min själ

Håll mitt hjärta,
håll min själ
Låt mig vara,
stanna här
Så att med dig,
allt jag begär

Håll mig hjärta,
håll min själ
Håll min själ


Obejmij me serce
Obejmij moja dusze
poloz moja glowe
na Twoich kolanach
powiedz ze masz na mysli mnie
i chcesz mego dobra

obejmij moje serce
obejmij moja dusze
ja co czekam
wszystkie lata
Mozesz wyleczyc
moje rany

Wez moje rece
w calosc przemien mnie
Wez moje serce
wez moja dusze
obejmij me serce
obejmij moja dusze
pozwol mi byc
zostac tu
aby wraz z Toba
wszystko pragnac

obejmij moje serce
obejmij moja dusze
obejmij moje serce
Carola - Håll mitt hjärta

5 komentarzy:

  1. Obejmuję Cię.. przytulam Cię..
    głaszczę Twoją głowę na moich kolanach,
    dotykam delikatnie Twoich ran..
    niech zniknie już wszystko, co bolesne,
    chcę iść z Tobą
    spełniać marzenia nasze
    i tych, co wokół
    chcę być łzą szczęścia na Twoim policzku
    zostań ze mną już
    nie znikaj w cierpieniu
    radości - obejmij nas oboje
    i twaj

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje nogi czują się źle :(
    nie zatańczymy jutro nazego tańca życia :((
    proszę - odezwij się,
    czekam, czekam, czekam..

    OdpowiedzUsuń
  3. niech sie SPELNI
    niech
    sie
    STANIE

    OdpowiedzUsuń
  4. do spełnienia potrzebna jest
    Twoja wiara w nas
    Twoje zdecydowane męskie TAK
    Twoja bliskość (nie ucieczka)
    Twoja wyciągnięta do mnie dłoń
    i Twoje oczy kochane

    i przy błogosławieństwie Bożym
    się stanie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Eme proszę pomódl się za naszą wiarę w nas, błagam każdego, kto wierzy w Miłość, pomódlcie się za nas...

    OdpowiedzUsuń