wtorek, 26 maja 2009

Mamma


Robertino Loretti

6 komentarzy:

  1. dziękuję :)) śliczne to.. Utuliłam dziś Mamcię i jej zastępczynię - jedyną taką chrzestną ;)..
    moja Niunia dwa razy dziś przytuliła mnie tak spontanicznie, że stopniałam.. dawno już między nami-dziewuszkami nie układało się tak dobrze, jak teraz, ostatnio.. może to dlatego, że zakochała się.. może.. teraz łatwiej jej kochać każdego :)) niech to uroczysko zamieni się dla nich w łąkę aksamitną, gdzie tylko razem, tylko blisko.. dobranoc moje Ty dzikie, najpiękniejsze uroczysko, by nie rzec ściernisko :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzien dobry Ty moje wszystko !
    ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj Chrystusowa dziewczyno ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak się czują Twoje nogi?,
    jak się mają Twoje ręce?,
    a jak serce??

    OdpowiedzUsuń
  5. bez nog
    bez rak
    zataczam krag
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. :* uwielbiam Cię bez niczego we wszystkim..

    OdpowiedzUsuń