poniedziałek, 25 maja 2009

I Want to Be Alone


Jackson C. Frank

7 komentarzy:

  1. zostań ze mną melodio, co jest w tobie - ja wiem.. jesteś ogniem i wodą.. jesteś prawdą i snem..
    .. dobranoc..

    OdpowiedzUsuń
  2. ...Nigdy wlasciwie nie poszedles az tak daleko
    Nigdy nie dowiedziales sie kim jestem....

    OdpowiedzUsuń
  3. .. chcę poznawać.. nie potrafię, nie chcę bez Ciebie.. dlaczego, dlaczego ranisz? przecież my jesteśmy dla siebie całym światem.

    OdpowiedzUsuń
  4. ...my jesteśmy dla siebie całym światem...
    Zostan z tym co jest
    nie z tym co przemija,
    nie z tym co nadejdzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. poproszę o nowe pocieszenie na dziś - dla Ciebie to drobiazg..
    a ja dla Ciebie proszę o zdrowie..

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje... To co rozdajesz wraca do Ciebie dziesieciokrotnie !
    Milego, spokojnego, radosnego dnia !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :) chybo dotarło do mnie, że wszystko, co teraz to taka słodka Twoja odpowiedź na to, że wcześniej bałam się spełnienia marzeń i prosząc Cię o coś, uciekałam później przed Tobą i samą sobą,
    a Ciebie bolało.. mnie też - pociesz się..
    .. przepraszam za siebie nie taką.. całym sercem, całą sobą jestem z Tobą.. dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń