piątek, 22 maja 2009

To nie jestem ja

http://www.youtube.com/watch?v=4cmNRVL1drA
Joan Baez - It Ain't Me, Babe

Go away from my window,
leave at your own chosen speed.
I`m not the one you want, babe,
I`m not the one you need.
You say you`re looking for someone,
never weak but always strong,
to protect you and defend you,
whether you are right or wrong.
Someone to open each and every door.
But it ain`t me, babe, no, no, no,
it ain`t me, babe,
it ain`t me you`re looking for, babe.
Go lightly from the ledge, babe,
go lightly on the ground.
I`m not the one you want, babe,
I will only let you down.
You say you`re looking for someone,
who will promise never to part.
Someone to close his eyes for you,
someone to close his heart.
Someone who will die for you and more.
Go, melt back in the night,
babe, everything inside is made of stone.
There`s nothing in here moving,
and anyway I`m not alone.
You say you`re looking for someone,
who`ll pick you up each time you fall.
To gather flowers constantly,
and to come each time you call.
A love of your life and nothing more.


Odejdz od mojego okna,
zostaw mnie w wybranym tempie.
Ja nie jestem kims
kogo potrzebujesz kochanie.
Ja nie jestem tym kogo chcesz.
Mowisz ze szukasz czegos,
nigdy nie jestes slaby zawsze silny,
bo chcesz ochronic siebie i obronic siebie,
przed watpliwoscia
czy jestes dobry czy zly.
Jest ktos kto otwiera kazde drzwi.
Ale to nie jestem ja baby,
nie to nie jestem ja,baby,
Nie mnie szukasz tam baby.
Odsun sie powoli od kantu przepasci,
kochanie, wejdz lekko na grunt(ziemie).
Ja nie jestem tym kogo ty chcesz baby,
ja tylko moge ci przyniesc zawod.
Mowisz ze chcesz znalezc kogos
kto przyrzeknie byc zawsze twoja czescia
kto zamknie twoje oczy i serce,
ktos kto umrze dla ciebie i jeszcze wiecej.
Idz roztopiony bez formy w noc spowrotem
wszystko w srodku zrobione jest z kamienia.
Nie ma tu nic co jest ruchome.
ale wiem ze nie jestes sam.
Ty mowisz ze szukasz kogos,
kto moglby podniesc cie gdy upadasz.
otrzymujesz kwiaty bez przerwy,
i przychodzisz na zawolanie
Milosci w twoim zyciu i nic wiecej.

2 komentarze:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=4gBwTIT0PWc&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście, że to Ty!! Ciebie pragnę, o Tobie marzę między jawą a snem.. Ciebie wołam.. a tu cisza i pustka dookoła..

    OdpowiedzUsuń