środa, 27 maja 2009

ukojenie

wodospad slow
kojacych
krople teczy
migajace
diament
imitujace

8 komentarzy:

  1. .. jak słowa płynące wprost z serca,
    mogą Ci się zdawać namiastką?
    i dlaczego?
    Tutaj jestem sobą
    tutaj nic nie udaję..
    Ty przecież o tym wiesz.

    A dziś znów sms - zaproszenie do kina..
    .. od Ciebie? - nie wiem..
    mówiłam Ci tutaj o tej zachciance..
    więc może to od Ciebie
    ale ... nie wiem...
    a jakichś fotek dziwnych nie chcę dostawać,
    bo po co...

    OdpowiedzUsuń
  2. .. jak słowa płynące wprost z serca,
    mogą Ci się zdawać namiastką?...

    Czy nie widzisz roznicy miedzy sloncem i slowem "slonce" ?


    ...Tutaj jestem sobą
    tutaj nic nie udaję...

    powiedz wiec kim jestes ?

    OdpowiedzUsuń
  3. słowami opisujemy to, co widzimy, słyszymy.. ale i to, co czujemy.. czy to, co czuję to ersatz? nie! - to dobre i piekne i nie dam sobie tego odebrać - mówiłam Ci kiedyś - dla miłości oddam wszystko, również to życie :)) jeśli będzie taka potrzeba...
    kim jestem? - w naszej najpierwszej rozmowie powiedziałam Ci - jestem miłością :))) a Ty cały czas węszysz podstęp... oj, joanno...

    OdpowiedzUsuń
  4. nie atakuj już - spójrz - jesteś kimś kochanym.. naprawdę i bez reszty..

    OdpowiedzUsuń
  5. Opisujac odbicie mijasz sie z prawda.
    Milosc ?
    Gdzie ona jest?

    OdpowiedzUsuń
  6. w Bogu.. w Twoim niedowiarstwie w Niego i w nią i w moim też :) jesteśmy spragnieni jej i zbyt mało wierzący.. proszę, obudź się, obudź mnie.. tak mało trzeba nam do szczęścia..

    OdpowiedzUsuń
  7. wiesz o czym marzę, o co proszę? czy Ty chcesz to wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
  8. jesli marzysz o tym co znasz
    to nie jest marzenie
    jesli prosisz o to co wiesz
    to nie jest spelnienie
    Czy ja chce wiedziec?
    to jest prosba
    i marzenie
    i spelnienie

    OdpowiedzUsuń