środa, 18 marca 2009

Modlitwa

Dopóki nam Ziemia kręci się

Dopóki jest tak czy siak

Panie - ofiaruj każdemu z nas

Czego mu w życiu brak

Mędrcowi darować głowę racz

Tchórzowi dać konia chciej

Sypnij grosza szczęściarza

I mnie w opiece swej miej

Dopóki Ziemia obraca się

O, Panie - daj nam znak

Władzy spragnionym uczyń

By władza im poszła w smak

Wolnych puść między żebraków

Niech się poczują lżej

Daj Kainowi skruchę

I mnie w opiece swej miej

Ja wiem, że Ty wszystko możesz

Wierzę w Twą moc i gest

Jak wierzy żołnierz zabity

Że w siódmym niebie jest

Jak zmysł każdy chłonie z wiarą

Twój ledwie słyszalny głos

Jak wszyscy wierzymy w Ciebie

Nie wiedząc co niesie los

Panie zielonooki mój

Boże jedyny spraw

Dopóki nam Ziemia toczy się

Zdumiona obrotem spraw

Dopóki czasu i prochu

Wciąż jeszcze wystarcza jej

Dajże nam wszystkim po trochu

I mnie w opiece swej miej

Dajże nam wszystkim po trochu

I mnie w opiece swej miej

/ Bułat Okudżawa /

http://www.youtube.com/watch?v=M-TFDSBmZTM&feature=related

1 komentarz:

  1. Dajże nam wszystkim po trochu

    I mnie w opiece swej miej.Amen

    OdpowiedzUsuń