wtorek, 5 maja 2009

Dobranoc

troche romantyzmu pod poduszke...
John Lenon - Imagine
Imagine there's no heaven / wyobraz sobie nie ma raju
It's easy if you try / to jest latwe jesli sprobujesz
No hell below us / ani piekla ponizej nas
Above us only sky / nad nami tylko niebo
Imagine all the people / wyobraz sobie wszystkich ludzi
Living for today... / zyjacych dzisiaj
Imagine there's no countries / wyobraz sobie nie ma krajow
It isn't hard to do / to nie jest az takie trudne
Nothing to kill or die for /nie ma nic co mozna zabic albo za co mozna umrzec
And no religion too / i nie za religie tez
Imagine all the people / wyobraz sobie wszytkich ludzi
Living life in peace... / wiodacych zycie w pokoju
You may say I'm a dreamer / mozesz uwazac ze jestem marzycielem
But I'm not the only one / ale nie jestem jedynym
I hope someday you'll join us / mam nadzieje ze pewnego dnia dolaczysz do nas
And the world will be as one / i swiat bedzie jeden
Imagine no possessions / Wyobraz sobie nie posiadania
I wonder if you can / zastanawiam sie czy mozesz
No need for greed or hunger / ani potrzeby zachlannosci ani glodu
A brotherhood of man / a braterstwa czlowieka
Imagine all the people / wyobraz sobie wszystkich ludzi
Sharing all the world... / komunikujacych sie w calym swiecie
You may say I'm a dreamer / Mozesz uwazac ze jestem marzycielem
But I'm not the only one / ale ja nie jestem jedynym
I hope someday you'll join us / mam nadzieje ze pewnego dnia dolaczysz do nas
And the world will live as one / a swiat bedzie zyl jako jeden

2 komentarze: