czwartek, 25 czerwca 2009

bardzo proszę dzisiaj było bardzo gorąco tu na tym blogu!
Dzisiaj jest czwartek Dzień Kapłański
i choć jestem żonaty, jestem kapłanem!, jestem kapłanem kościoła który był pierwej niż ja (z Marii urodzony) ustanowiony kapłanem!
bo Jezus Jest Moim Bogiem i Panem
to może już na dzisiaj wystarczy - prawda?


tak daję na to słowo pójdziemy od dzisiaj, pójdziemy mojego Pana Drogą Krzyżową. Tyko po to żebyście poznały imię kogoś słodkiego jak miód chłopa
Na Ten Smutny Czas!, i zasmuconego Pierwszego Dla Którego Zostałaś Ewo Stworzona!
a ja w "Kieszonce Maryji" jak sufler będę Wam! z ukrycia pokazywał Waszą Drogę i Drzewo Życia!

29 komentarzy:

  1. Serdecznie Witam!!!
    Piotrze, tu masz calkowita wolnosc Slowa. Ciesze sie bardzo,ze jestes tutaj z nami.
    Milego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja Ci dam witam!
    ja na to przyszedłem na ten biedny świat
    żeby rzucać wszystkimi
    o ścianę!.
    i nie myśl sobie Evo
    że mi uciekniesz!
    na kolana!
    i do ręki Różaniec!
    na jedno Ci pozwolę
    na łzy słodkie jak miód!
    choc się ich cholera boję!
    -----------------------------
    mam zdrowe ręce!
    jestem piękny i młody
    sama wiesz
    wiesz!
    ze nie brak mi urody
    co za to mi dasz?
    z Bożą Chwałą!
    tylko ciało?!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko co mam.. a mam wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  4. tak!
    a oczym myslałaś jak pierwszy raz mie zobaczyłaś?
    jak było
    z reka na piersi
    koło serca przyłożoną
    co było pierwsze
    dusza?
    czy ciała
    łono!
    co było pierwsze?
    murowana chata
    i wypasiona gablota!
    i wreszcie konto w banku
    tego warta
    była Twoja!
    cnota?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty "cholero jedna"
    dlaczego mnie
    stawiasz wciąż
    łzami
    pod ścianę!
    dlaczego?
    dlaczego?
    cholera jasna dlaczego!???
    wiesz ze z zchwytu
    oniemiałem
    na Twój widok
    kolana zadrżały
    serce biło jak szalone
    i wcale o tym nie myślałem
    że złączę się z Tobą
    w uscisku łonem!

    OdpowiedzUsuń
  6. ps.fakt emocje
    kto kocha jak Adam
    też popełnia
    błędy
    Joanno!
    witaj na scenie
    w Raju!
    i miej dla mnie względy!

    OdpowiedzUsuń
  7. ps2
    Wyzywam Was wszystkie Evy tego świata
    będę grał
    będę
    grał role
    syna,męża i brata!

    OdpowiedzUsuń
  8. pod powiekami barwne pejsaze
    senne miraze..

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja jestem Ewa, siostra, corka, zona ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ok!
    to teraz śpiewaj co Ci luc-Jan powiedział i co Ci na drzewie (drodze)
    pokazał!

    OdpowiedzUsuń
  11. cholera śpiewaj
    bo ja pewnie
    coś w Raju przespałem
    a przecież
    nad tym Rajem
    wraz!
    z Mym Bogiem!
    dla Ciebie Ewo
    nad ni pracowałem!

    OdpowiedzUsuń
  12. dzielo jest wspaniale,
    wiecznie zywe,
    wciaz nowe,
    barwne i oszalamiajace..

    OdpowiedzUsuń
  13. no to piknie :)
    czas na medytację!,popraw moje posty aby były czytelne (bo już dawno to zapomniałem),nie zmieniając ich treści.
    W końcu ktoś Taki jak kobieta,ma inaczej skonstruowane oko (nieprawdaż)
    niż my chłopy,i dostrzega spilkę w stogu siana!
    moja Ty kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Czas na medytacje. Ucze sie od Ciebie i od szumu fal..

    OdpowiedzUsuń
  15. wszysko zmierza ku właściwej drode
    jeszcze ze mną będziesz chodzic po wodzie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ucze sie z Toba chodzic po wodzie...

    OdpowiedzUsuń
  17. Gospodarz i medytuj "sam".. Usmiech i do niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  18. to najpierw posprzątaj zobacz edycja postów,skopiuj popraw i wklej jako
    swoje,czyli z lustrem rozmowa
    od nowa :)
    ps.ja jestem Joanno na prawdę bardzo zmęczony,muszę się zdrzemnąć choć na chwilę,inaczej zemdleję!,ja upadam bo w nogach się chwieję!

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpocznij ode mnie.. potrzebujemy tego oboje. Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mysle ze nic tu nie trzeba zmieniac. Jestem troche rozproszona .. pakuje torby jedna reka.. ;))) Pa!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piotrze,
    jak nie Ty u mnie to ja u Ciebie,
    nie ja do Ciebie to Ty do mnie...i tak się toczy ta Twoja bajka.
    A Król Ubu na pewno niezadowolony,oj nie !
    Byłem tu nie pierwszy raz,Twoje wiersze czuję,pisz,miej ten skrawek wolności słowa dla siebie i dla nas.

    Pozdrawiam.

    Elekroniczna też jest dobra...słuchaj i kontempluj.

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem zagubiona - wszystko jest dziwne piotr-joanna? dwie osoby? jedna osoba? a ja jestem znów przerażona i tonę

    OdpowiedzUsuń
  23. nie Isiu my jesteśmy jednością
    na Miły Bóg
    Nie jesteśmy jesli w Nim
    rosproszeni
    Na Miły Bóg
    Który Miłością Jest
    od początku aż do końca
    My
    Na Miły Bóg
    My Jego Promienie Słońca!
    ps.słodki jak mód - jak ja się cieszę
    że Jesteś! :***

    OdpowiedzUsuń
  24. ps.słodki chłopie dziwnie to brzmi
    w ustach tyż chłopa!
    ale Jezus tyż był
    chłopem
    prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bóg też chłopem jest..
    odwieczna prawda
    .. ale cóż mi głupiej z tego

    OdpowiedzUsuń
  26. Bóg nie Jest Chłopem czy Babą
    jest Jednym i Drugim
    w śledzeniu i tworzeniu
    jak też w rodzeniu!

    OdpowiedzUsuń
  27. się naszej miłości
    w potwornych bólach...

    OdpowiedzUsuń