poniedziałek, 22 czerwca 2009

Wpisy Piotra usuniete z Blogmedia 24

dwie śnięte ryby pod prąd wysłane :) http://www.sendspace.pl/file/M2kxzxAg/ a Jezus Jest zawsze Moim Panem! ps.pomyśl nad tym chopie jakby tom windom z-buntowany "pingwin" jechoł?. Kasieńka miałaby dramat prze pana którego z nas wybrać ułana ;)
ps.
Hej dziewczyno, hej niebogo jakieś wojsko idzie drogą!
Schowaj pieniądze, schowaj zegarek! Kryj się, kryj!
A ja myślałem, że to Oni, że to banda bandę goni
A to Czerwoni, Czerwoni! Kryj się, kryj!
A ten gruby, co na przedzie, na kradzionym koniu jedzie
To Rokossowski, marszałek polski! Kryj się, kryj!
A ja myślałem, że to trzewik, że to kryty słomą chlewik
A to bolszewik, bolszewik! Kryj się, kryj!
Przyjdą nocą, zgwałcą srodze na kradzionej gdzieś podłodze
Zostawią z dzieckiem, dzieckiem radzieckiem! Kryj się, kryj!
A ja myślałem, że to śmieci, że to gówno z nieba leci
A to Sowieci, Sowieci! Kryj się, kryj!

Zespół Piesni i Tańca Mazowsze!
Petrus, pon., 22/06/2009 - 06:51
Służył Jasio u pana,
Za starszego dworzana.
Hej, hej u panaZa starszego dworzana.
I wysłużył Kasieńkę,
W siódmym roku dzieweńkę,
Hej, hej, Kasieńkę,
W siódmym roku dzieweńkę.
Król na wojnę rozkazał,
Jasio w drogę pojechał.
Hej, hej, rozkazał,
Jasio w drogę pojechał.
Już siódmy roczek idzie,
Jasio z wojenki jedzie.
Hej, hej, już idzie,
Jasio z wojenki jedzie.
Przyjechał przed pokoje,
Wyjdź do mnie,
dziewczę moje!
Hej, hej, pokoje,
Wyjdź do mnie dziewczę moje!
I zastukał w okienko:
Wyjdźże do mnie Kasieńko!
Hej, hej, w okienko,
Wyjdźże do mnie Kasieńko!
Wychodzi doń stara teść,
Prosi Jasia z konia zsieść.
Hej, hej, stara teść,
Prosi Jasia z konia zsieść.
Ja z konia nie zeskoczę,
Póki Kasi nie zoczę.
Hej, hej, zeskoczę,
Póki Kasi nie zoczę.
Twoja Kasia nie żyje,
Zimna ziemia ją kryje!
Hej, hej, nie żyje,
Zimna ziemia ją kryje,
Żebym wiedział, gdzie jej grób,
Pojechałbym, widzi Bóg.
Hej, hej, gdzie jej grób,
Pojechałbym, widzi Bóg.
Siadł na konia, zapłakał,
I na wojnę pojechał.
Hej, hej, zapłakał,
I na wojnę pojechał.
iiiiii tą mój Tata śpiewał :)
Patriotyczne
Przybyli ułani pod okienko
Przybyli ułani pod okienko, (bis)
Pukają, wołają: "puść panienko! "(bis)
Zaświecił miesiączek do okienka,
W koszulce stanęła w nim panienka.
"O Jezu, a cóż to za wojacy?""
Otwieraj! Nie bój się to czwartacy!"
"O Jezu! A dokąd Bóg prowadzi?""
Warszawę odwiedzić byśmy radzi.
Gdy zwiedzim Warszawę, już nam pilno
Zobaczyć to stare nasze Wilno.
----------------------------------
żeby to tak która dla mnie zaśpiewała :****
TesTes - Lot Ikara
wystarczy mi słowo i wystarczy mi wzrok
niby stoję w miejscu, lecz do tyłu robię krok
czemu mnie doświadczasz, zdejmij ze mnie kult
męczą mnie wspomnienia, nie wychodzi to na plus
wiele to znaczyło, ciężko jest zapomnieć
chciałam oddać siebie całą i nie wyszło to na dobre
teraz puste ściany, które wiedzą zbyt dużo
teraz zimne serce i świadomość "już za późno"
wiesz jak niewiele czasu dziś potrzeba
by zakopać wszystko i wszystko pogrzebać
i tak nie posłuchasz, i tak nie dbasz o to
dla Ciebie jestem sama i zawsze czekam nocą
nie ma już mnie, jest tylko błędny rycerz
i przeszłość, od której nie uda się mi uciec
nie ma już nas, jest tylko to co boli
są wspomnienia i czas co ucieka powoli.
To był lot Ikara, stopiły się mi skrzydła
spadłam na ziemię i nie umiem tutaj wytrwać
Błądzę jak Demeter, lecz ja nie szukam Kory
Podziemie do Hadesu, choć to tak bardzo boli /x2
Ranię choć nie chcę a ten chaos wciąż trwa
przed siebie zostawiłam, to jedyne co mam

80 komentarzy:

  1. A to ci spryciarze :)
    Bardzo się cieszę,ze tutaj sa te wpisy.
    Joanno i Piotrze :)))

    Słonecznych dni z Ubu.

    OdpowiedzUsuń
  2. .. komu się chciało i po co
    usuwać te wpisy?
    nic nie kumam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko jest ok..
    Mistrz Improwizacji
    w akcji :))

    OdpowiedzUsuń
  4. coś podobnego góra z górą,a jo tesz z Wami
    choć jeszcze troszkę do góry nogami :(
    pozdrawiam ciepło! :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka mila niespodzianka!!!
    Witam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ps.posłuchajcie moje Anioły Media Pańt jest prog w języku angola,ale Na Ten Czas Chłop może da rady w nim helpy na polskie podmienić,a dla mnie,plik tekstowy do terminala,taki że ino terminal uruchomię wkleję Jego text,powie jeszcze w co tam kliknąć (bo moze wystarczy tylko ENTER),i będziemy kreskówki robić,bo tam jest tak zrobione,że pędzle,podkład można importować (podkład),a pędzle samemu tworzyć.a filmy np.dla dzieci.Marzy mi się też to (bo jest tam taka mozliwość)
    żeby dać podkład dzwięku,to już by były super bajki,i kitajce czy inne japończyki mogą się schować przed Polakami!
    co Wy na to,kto zna angola text tłumaczy zrozumiale na Polski,bo tak to miałby sporo roboty,a przecież choćby dla mnie bardzo dużo zrobił.Dowód nie zaistniałbym dzisiaj gdyby nie On!
    czekam na propozycje :)
    dobrej nocy życząc! :***
    hej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje dzieciaki sa zdolne, ja tylko raczkuje po angielsku. Gdzie ten tekst?
    Milych snow!
    heeeeeeeeeej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moherowy Fighter22 czerwca 2009 22:02

    Prosiłem admina z BM24, panią Marylę, o usunięcie tych wpisów z mojego blogu pod merytoryczną dyskusją o Integratorze, gdyż uznałem, że one off-topują mi wątek. Teraz jasne?

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam.. mila wizyta.
    Jestem kolekcjonerem perel..
    Wszak to zastygle lzy.
    Wszystko minelo
    bezpowrotnie
    slad rozmyl czas...

    Spokojnej nocy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Joanno trzeba sciągnąć z senspace spakowaną "Windę do nieba" jest z kodem klucz,uruchomic i kopiować helpy i tłumaczyć Natenczas wklei je gdzie trzeba!,jesli to da się zrobić.Ja nie piszę programów,choc zajmowałem się sterowaniem.Na BM24 nie bede się ciągle kazdemu z osobna tłumaczył że jestem samoukiem,który jednak w firmie potrafił przd jajogłowymi orłami zabłysnąć!
    ot co
    a teraz już idę spać,mam po dzurki w nosie przepychanek i jatki,i próznego mielenia ozorem!.
    Przypomnij sobie że nawet o Pradziwe Nauczanie kłóciłem się z kapłanami!!!
    a teraz dobranoc
    z BM24
    spadam do doliny snów!

    OdpowiedzUsuń
  11. ... mm. hmm. hmmmmm
    Mistrzyni Improwizacji
    z całego serca gratuluje Ci :)
    dobranoc :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam chłopcy i dziewczyny,Joanno może bys tak zmieniła partnera(lub ów) i wzięła się teraz ostro za chłopa Na ten Czas,i Foxx-a,zaproś ich do tańca na szmaragdowej murawie,jak będą protestować że im mało,no to stepowanie.Takie jak na tym filmie który kiedyś mi podesłałaś :)
    do dzieła,Sosenka,Kryska,Marylka,jeszcze tylko muszę Ewę przekonać o mym niecnym zamiarze,ale jak ją znam podda się bez walki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. gdzie Ty znowu biegasz jak jesteś potrzebna,trza chłopów gwałcić! a tak!,teraz bowiem jest w modzie inny rodzaj kochania.Wprzódy gwałcono panie a teraz jest na opak.A jest pole do popisu,bo oprócz tych dwóch chłopów których wyżej wymieniłem,dochodza Toyach,Fym,Franka też mozecie a niech ma czego chciał.
    Cała bieda w tym że ciała zgwałcić się nie da,bo cnotliwe przecie,ale ma dwoje uszu a te gwałcić przecie możecie!.Isia juz jest na BM24 zalogowana,pewnie Moherek też po to wejdzie,i do dzieła miłe panie,szykuje się wielkie "pranie"
    życzę powodzenia
    ps.chyba mówiłem o co chodzi?,nie?
    otórz zobiby Polskie Holywod,i cóś jak sieć CNN,podoba się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem.. kolysalam sie na falach.
    ;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. czas do tańca (stepowanie) i do Rózańca,Twoja niewątpliwe urocza koleżanka Marylka marzy skrycie o serwisie,a więc może CNN,czujesz :),chłopy dla Ciebie bedą góry przenosić,wystarczy że pieknie poprosisz,i beszczelnie (jak ja) popatrzysz im w oczy,zapewniam Cię
    ze natychmias uszy się im otworzą i odbierać bedą jak nietoperze nawet ultradzwięki!
    do dzieła i z góry
    dzięki!
    hej

    OdpowiedzUsuń
  16. Piotrze, z Ciebie tancerz wyborowy.. Wiesz ze ja sama z siebie nic zrobic nie moge. Jak muzyka zagra moze cos sie znow wydarzy.. Jestem tutaj na strazy !!!
    Milo widziec Ciebie w dobrej formie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  17. z Toyachem i Fym-em po-stepuj delikatnie,bo to niezwykle wrazliwe i delikatne natury,ale z reszta chłopów z Frankiem na czele,gryżcie i demolucie do woli.
    A co wyposarzył Was Dobry Bóg w urocze argumenty!?
    do dzieła czyli "Sex Misja" bis!

    OdpowiedzUsuń
  18. Na BM24 maja wlasne zabawki i nie wypuszcza ich z rak... Widze, ze sa wrazliwi.
    Bez muzyki nie dary stepowac.

    OdpowiedzUsuń
  19. a tym bardziej wskoczyc w studnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. ależ dialogujecie nudnie..
    spadam stąd..
    jakiś cud by się zdał ;))
    kolejny zresztą raz,
    pa-paj :) :*

    OdpowiedzUsuń
  21. czasem bywa tak
    nie idzie nam we smak
    kiedy musisz zmienik drogi kierunek
    a dobry Bóg pozwoli pozwoli ci zmienić wizerunek
    czasem bywa tak
    poznasz goryczy smak
    a dobry Bóg pozwoli ci
    sumienia dobry zrobić rachunek!
    czasem bywa tak
    ze sił już nie masz iść dalej
    a dobry Bóg pozwoli ci
    że będziesz chodzić po falach!
    amen
    - p.k -
    nie ma innej modlitwy i drogi do Nieba,nie ma!

    OdpowiedzUsuń
  22. no to u mnie jest tak! :)
    kocham popieprzoną osobę
    którą jestem!
    kocham tak samo, jeśli nie bardziej
    moje Pochrzanione Szczęście..
    p.s. nie spodziewałam się
    że go pokocham nienormalnie
    namiętnie gorąco i przeczuwalnie :)
    uwielbiam Go i nie oddam
    żadnemu złu
    w moim sercu będzie
    najpiękniejszym
    kwiatem, pękiem bzu,
    rumiankiem
    tak czystym w swych pragnieniach
    że brak słów...

    ś-pij, kocham Cię :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Coś podobnego Isiu Ty tez umiesz stepować boso na zielonej murawie?.No to teraz!,to ja się boję,bo Joanna taką lekcje tańca mi dała ze zbudziłem się cały mokry.A jeśli teraz ty też zechcesz mnie zaprosić do białego walca (Damie się nigdy nie odmawia) to pewnie na ziemię będziesz musiała już wrócić sama :*
    Ale zapewniam Cię że tam hen dam z siebie wszystko!,i lata będą Ci mijać,jak spiewał Bułat Okudżawa - tak czy siak,ale ów malutki płomyczek,w smutku da Ci ukojenie,i będziesz paniętać o pewnym złodzieju!,jak owa Mimi złotowłosa zakochana w piatym chłopcu z Albatrosa
    -----------------------------------
    http://szanty.wolomin.com/szanty/?s=810
    spij słodko śnij
    jak w Walcu pana Brahmsa,i kropelce rosy i zakochanym promyczku przy niej! słońca!

    OdpowiedzUsuń
  24. ps.
    muszę się spieszyć,a dopiero co wylałem z wanny z gorącą wodą!.I przyszła mi myśl straszna do głowy,co się stanie jak pójdę w kolejce do Nieba.A tam mi powiedzą wejść nie możesz,bo ty chrześcijanin miałeś harem na ziemi!.No to klops.Może byście tak mi pomogły,sprawę załatwić.W okolicach Wrocka mieszka piękna i o dobrym sercu panna,chciałbym
    aby te zainwestowane w nią walory nie zmarnowały się przecie,bo bardzo kocha dzieci.
    Może byście moje zony i narzeczone poprosiły wraz zemną Naszą Panią Matkę i Królową,o chłopca powiem nie skromnie,podobnego jak dwie krople wody do mnie!.I na koniec krótka bajka o Paradoksie Pana Boga,otóż z Nim jest tak,że może bo Jest Troisty,Jak Ociec Syn i Duch,ale jednocześnie może w trzech osobach być(wcielić się) małego synka,narzeczonego- przyjaciela,i w końcu męża!.A ponieważ potrafi kochać jak Tata i Mama jednocześnie,może przybrać stan,córki,panny - narzeczonej i wreszcie żony i matki.Pamiętajcie o tym opowiadając swoim dzieciom,wnuczkom bajki,swoim chłopcom i narzeczonym,swoim żonom i mężom!
    dobrej nocy życzę mój haremie :***

    OdpowiedzUsuń
  25. spiesz się Isiu spiesz
    sciaga u folona i Laury
    jak Sosenka tu zaglada
    gotowa Cię w biegu wyprzedzić
    kto wie czy nie zeche w haremie
    być pierwszą Damą
    pierwsz,druga czty trzecia
    jak wie to nie to samo :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Wojna to bedzie straszna...
    kazda Dama chce byc Sama
    i Pierwsza!

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobranoc Rycerzu
    w srebrnym pancerzu
    Milych snow!

    OdpowiedzUsuń
  28. widziałaś postać bogini która mieszka w orientalnym kraju hen w oddali
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Kali2.jpg
    gdybym miał tyle rąk
    i odbierał cześć wśród mak
    tak jak ona
    oj! bałybyście się mnie oj bały
    ona postać kobiety ma
    i o nie chyba jest zazdrosna jak ja!
    lecz tam dziewca biedna tam!
    chciałaby jej ofiara zostać! :(((

    OdpowiedzUsuń
  29. dlatego ja choć ciałem jestem słaby
    próbuję ratować
    co się da
    w tym jestem "pies" na "baby"!

    OdpowiedzUsuń
  30. jeszce chciałem coś na ucho ciekawe
    taką krótką o chceniu rozprawę
    złosliwe przysłowie nie bez przyczyny
    twierdzi
    "myjcie się" chłopcy,dziweczyny
    bo nie znacie "dnia ani godziny"
    chłopak niech odda są męskiść Mamie z Nieba
    Ona wie jak matka czego mu potrzeba
    Matką Jest i jak on Dziewicą!
    i on i Ona niech się soba zachwycą!
    i podobnie!
    panna i dziewica
    całą swą koiecość oda Jezusowi Bogu
    niech się nią zachwyca
    i On wielki Bóg! sprawi
    że czy w zakonie czy w małzeństwie
    bo oba stany zakonem są!
    się zbawi!

    OdpowiedzUsuń
  31. ps.bardzo proszę tych jak ja
    z Tych
    ściągnąć ten zip. bo czysty bez sex!
    jak łza! i pod win.
    http://www.sendspace.pl/file/M2kxzxAg/
    "banda" Joanny zrobi co trza!
    a ja "szurnę" w tym czasie do wanny ;)
    wszak nie znacie dnia ani godziny
    i piękni Rycerze i piękne "Laury" dziewczyny :***

    OdpowiedzUsuń
  32. ps.kazdy z czytających blog.Joanny :*
    chciały trochę porządzić,prawda?
    fakt daje satysfakję ukryte sterawanie :*
    wiec wklejam helpa,po naszemu po Polsku
    drodzy panowie drogie panie
    Czas na Win-O!!!branie!
    cyt: troszkę,z ą i ę i "ći" znizmeniłem na siłę! :p
    -----------------------------------------
    StrataMedia Paint 1.1



    Pe³na wersja doskona³ego pakiety przeznaczonego do tworzenia efektów specjalnych dla filmu, wideo oraz obrazów statycznych. Dzięki efektom specjalnym (nazywanymi w branży filmowej F/X) na domowym komputerze w zaciszu pokoju okrasimy materiał wideo wspaniałymi efektami np. strzatów z lesera, błyskawic, płomieni - magia kina za darmo! Przy jego pomocy dodamy napisy, czołówki itp. Program pozwala początkującym twórcom stworzyć efekt np. mieczy świetlnych znanych wszystkim z sagi "Gwiezdne Wojny" bez konieczności posiadania specjalnie wyekwipowanego studia nagraniowego. Kolejnym zastosowaniem może być dodawanie efektów specjalnych do pojedynczych obrazów, MediaPaint posiada szeroki zestaw narzêdzi malarskich za pomocż których uzyskamy bardzo ciekawe efekty porównywalne z dostępnymi w komercyjnych pakietach do obróbki grafiki.



    Numer licencji: PD16242881851

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam,
    Musze na spokojnie przestudiowac nowe zabawki.
    Piotrze, czy moglbys dla mnie wyczarowac kilka sekund extra w kazdej sekundzie?

    OdpowiedzUsuń
  34. Joanno na razie popatrz na ruchome obrazy,i przekaz magi.To ona buduje w tobie zachwyt!,a może Twoje "wirtualne dzieci" przetłumaczą help na "pomoc",i wtedy stepowanie na szmaroagdowej łace,pódziemy do Poloneza po falach!,nie bojąć się na ziemi nikogo!.
    A swoją drogą kto da rady tym Troje?,a jeszce pewnie będzie i piaty = ten ,Naten Czas Słodki jak Miód,a za nim pachnaca lasem Sosenka!
    to juz doprawdy cud!

    OdpowiedzUsuń
  35. Mnostwo "malych wirtualnych dzieci"... tego nam tu trzeba!
    Usmiech do nieba.

    OdpowiedzUsuń
  36. spoko! własnie kazałem chłopu słodkim jak miód,napisać do Toyacha i Sosenki donos na siebie,a co nie wolno mi? ;)
    jeszcze tego nie widzisz ale to będą "orgie" jakich świat BM24 nie widział jeszcze! :*
    hej

    OdpowiedzUsuń
  37. a ja jak uda mi się ich zniewolić,pójdzie,a może se pojadę na rowerku z silniczkiem (jeszcze nie wiem jakim)hen daleko pod las,opowiedzieć moją "bajkę" bezimiennemu żołnierzowi który oddał życie w walce Bogu za Nas! :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Na Ten Czas opowiadaj swoje bajki o tych co oddaja zycie w walce za Nas.

    OdpowiedzUsuń
  39. a dlaczego ja moja bajka na rzaie jest bardzo smutna!.Niech Twoje dzieci w swoich bajkach do nas,o wsoich marzeniach ach!,zobrazują wizualnie opiszą że aż strach :)

    OdpowiedzUsuń
  40. czy tak Ci trudno skoczyc na KAPAX-a?

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem w KAPAXIE.. Musza powracac czasem, zeby cos zjesc :)

    OdpowiedzUsuń
  42. żeby coś zjeść,przestań mnie straszyć!
    bo przestanę z Tobą w nocy tańczyć!

    OdpowiedzUsuń
  43. oj! oj! ostrzegam nie radzę w smaku jestem niestrawny,karczek twardy łykowaty.Polendwica i szynka data produkcj wskazuje z edawno przeterminowene.No ewentualnie mogłabyś sobie w podrobach posmakować,ale te znów przez moje kochanie zarezewowane!.
    Już lepiej "czasoportacja - kanałem czasowym"raczej na KAPX-a wracaj tam pewnie jeszcze siedzi Franek z Misiem
    tęsknie spogladają na drugą stronę księżyca.I wicąż się dziwią jak Bułat Okudżawa,że biedna ziemia jeszce kręci się!.To oni tak z serca,i wesołej zabawy,upitraszą Ci ciepłą duchową strawę! :*

    OdpowiedzUsuń
  44. jako ja nie umiem nic... niby na moje zawolanie..?

    OdpowiedzUsuń
  45. Franek ma takie serce,że jak je położysz na krwawiaca ranę,hamuje krwotok,i natychmias się wszystko goi,nawet blizna po ran ie nie zostaje.
    Misiu ma raczej specjalistyczny charakter antseptyczny,niszczy czerwona zarazę natychmiast,i niezwykle skutecznie,czego w sobie nie mają inne środki antyseptyczne.
    Dam przykład Tomasz Lis na "czerwonkę" zachorował kiedyś na swoim na wp.pl forum,pojawił się Misu,forum znikło wraz z T.Lisem,o kurcze dobrze ze ów gość o o wdziecznym n icku Misiu mnie lubi,bo pomyśl sobie jak ów Misiu okazałby się Niedźwiedziem Grizli,aż strach pomyśleć co by było gdybym znalazł się w jego kłach lub pazurach.
    Warto poznać obu w skutkach i w działaniu
    droga pani :*

    OdpowiedzUsuń
  46. na pod bruklińskim mostem to pewnie ja będę musiał w łodzi zamieszkać,mam specjalizację w łowiniu "ryb" na "wędkę",czyli czujesz - złapał kozak tatarzyna,a tatarzyn za łeb trzyma :p
    na razie siedzę sobie u Maryji w fartuszka kieszonce,i sobie patrzę co ja narobiłem.Bo jak tu przyjdę jeszcze inne piękne dziewczynki panie.Przypomną sobie że - wszystkie chłopy jak ja,sa takie same,i myslą tylko o jednym! :p.Wściekną na planetę małp (czyli męską,małpiego rodu) i rozjuszone do boju ruszą.To mi już ino zostaje Pod Twoją Obronę,w paru słwach wybuchnie Trzecia Wojna Światowa!
    teraz to już mam całkiem nagrabione,bo nawet chłop słodki jak miód Na Ten Czas się na mnie krzywi :(
    jak by co,to jo dzisioj ni mom a ni rąk a ni nóg!

    OdpowiedzUsuń
  47. nie martw sie ulanie..
    tak sie przeciez wraca ...z wojenki:(

    OdpowiedzUsuń
  48. moja pani z tego to się nawet cieszy,bo broic nie broję.Ważne żeby podroby zostały - prawda :p
    Napisałem zaproszenie do Pani na Sosenkowie i może Kryska tu zjarzy
    ,ciekawe która z Was zgwałci słodkiego jak miód chłopa Na Ten Czas,żeby na net czas na chwilę pomarzył i zamknął przy tym oczy!
    i przestał się na mnie krzywić,i przestał się ze mną droczyć!

    OdpowiedzUsuń
  49. powiedziałem Ci że jestem prostak i cham,peszcelny do granic wytrzymałości!
    i nie macie wyjścia drogie Panie jak tylko się uśmiechnąć słodko
    zamknąc oczy
    i pomarzyć
    przytulić połorzyć głowę na
    moim a co! meskim
    ramieniu i pójść hen ze mna
    w dal
    hen ze mną po morza fali! :*
    tak! tak!
    jedna z drugą Mimi złotowłosa
    bo ja Jestem ten piąty
    chłopak z Albatrosa
    bo nasz statek tak się
    zwał

    OdpowiedzUsuń
  50. ...a ja juz jutro
    ..na fali z Neptunem
    i wiatrem w zagle.
    Ja Mimi zlotowlosa
    znikne wirtualnie z Toba
    do niedzieli
    chlopaku z Albatrosa !

    OdpowiedzUsuń
  51. ani minuta!
    ani godzina niew minie
    kiedy złotowłosa Mimi
    szybciutko przypłynie
    szybciutko z płaczem jak ważka
    nad głębi tonią
    łzę sodko po policzkach roniąć :*
    a nawet jesli będzie hen
    daleko i wysoko
    i tak ją dosięgnie
    moje zielone oko

    OdpowiedzUsuń
  52. na fali
    gleboko
    bez wody
    kolysze sie
    ja i
    zielone oko

    OdpowiedzUsuń
  53. Ty mi tutaj nie pływaj,tylko do roboty!.Ogladałaś przykładowe pliki avi.?.Są schowane w katalogu "SAMPLE"
    sprawdź jak na taki malutki programik filmiki sa super!

    OdpowiedzUsuń
  54. W windzie do nieba znalazlam ruchome obrazki "fajerwerki", program do malowania, reszte jest trudno otworzyc.

    OdpowiedzUsuń
  55. Piotr - gdybym wiedziała, żeś Ty taki chłop na schwał, co wszystkim dosłownie radę da, to już dawno, już dawno dałabym Ci taki wycisk, że żebrałbyś liiitoooośśśśśści w obliczu pięćdziesiątki gości ;)
    Teraz pozostaje jeden mały kop - a fujarka zacznie grać "la li to li ści la, la la, la"
    hihihi hahaha, ojjjjjjjjj spadam. Miłego dnia ;)))

    OdpowiedzUsuń
  56. hehehehehehe
    a ci Ty sobie mylisz że ja nie mam na damy sposobu,wiłabyś się w moich rekach jak piskorz,umierała i wracała spowrotem na ziemię,sama też nie wiedząc gdzie zostac na stałe :p
    ech jaka ona sprytna.Fak ze to co mam w paluszku nie jest Katolicka Nauką Koscioła KK.ale oprócz sztuk wali wschodniej,mam Trzeci Stopień Kamasutry!,w trzecim stopniu ciało udziału już nie bierze! - czujesz koło kogo stoisz,zaświeciłabyś jak gwiazda,i skończyła jak supernowa ;)
    życze miłego dnia,pozyj sobei jeszcze bo innym jestes potrzebna na tym świecie :***

    OdpowiedzUsuń
  57. hmm chyba znów sobie nagrabiłem :(.
    Na początku Słowo Boga Stworzyło ich dwoje dla siebie,To Słowo było trzecią
    niepojetą dla tych dwoje formą istnienia.I tu jest tajemnica jedna i druga Ewo!.Tyko ich Troje!,a nie pięcioro! :p
    a teraz ja spadam :p

    OdpowiedzUsuń
  58. ps.
    a o czym Wam w czasie boso Tańca na trawie szeptałem do ucha!,słuchała jedna i druga?.Szatan też ma "słowo",a Wy każda swoje kochanie!.I nie biedna
    Afrodyto ze to ty coś mu dajesz!,bzdura!bzdura i jeszcze raz bzdura!.To on Ci daje,coś o czym jednak dobrze wiesz!,coś beż czegoś nie mogła byś się jako Matka spełnić.I choć nie zawsze możesz nią być bo "cykl kobiecy reguluje" jednak to coś,daje ci zdrowie i życie.I dbaj o to coś!
    koniec bajki moje panie znudziłem się!

    OdpowiedzUsuń
  59. gdzie skrzydla... ?
    oooo..jakie ladne... motyla ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. ja Ci dam motyla!,ja Ci dam!.To po to wracałem z bólu cały spocony!?.
    Masz odwagę zatanczymy jeszcze raz!.Ale
    jak się bedziesz upierac tak jak (mój babiszon" to będę Tobą rzucał o wirtualna scianę,zeskrobię Cię z niej,i zobaczę "masełko" to "kromkę" Twojemu chłopu posmaruję!,nie!,ulepię znów od nowa i z całą wsciekłoscią "bo one tyż wszystkie takie same i mysla tylko o jednym ???" znów o ścianę!.
    Ja kurna wujek z ciebie marmoladę zrobię,jesli tego potrzeba Ewo!
    dla mnie stworzona!.Na chwałę Boga i Jego Raju!,czyli Nieba!
    no to tera jak znasz wirtualne "AIKIDO" startuj do mnie "Bido"!!! :p

    OdpowiedzUsuń
  61. K..na szwala Pietrucha!
    Marchewka, koperek!

    OdpowiedzUsuń
  62. co!
    choćbyś się schroniła,nawet KAPAX-a
    pod Franka serce!,i Misia kły i pazury!
    ja mam "Zielone Oko" i patrzę z kieszonki "Fartuszka" czyli patrzę spoza tego marnego Wszechświata!,czyli
    patrzę z "Góry"! i wykopię Cię nawet z głębi ziemi,wśród skał!
    Ewo! boś dla mnie stworzona!,dla mnie! i dal mojego "łona"!

    OdpowiedzUsuń
  63. Jesteś fakt przepiękna
    nawet jeśli szron
    na Twojej,nierozumnej głowie!.
    To nic!
    Ja Cię pamiętam taką
    jaką Bóg mi dla mnie wybrał
    z pośród wielu wielu!
    O! Tym! Pamiętaj!
    drogi przyjacielu!

    OdpowiedzUsuń
  64. - acha..to znow jestes zakochany...
    - nie wiem, ona spiewa takie dziwne piosenki..

    OdpowiedzUsuń
  65. nic Ci nie dam!,juz dużo dostałaś Wirtualna Mamo,a może i Babciu!.
    Na co wyczekacie "baby"???,na co aż Wam
    czarownice jedze jedne,na różowe strony chłpaków zaprowadzą!???
    Chcesz tego???

    OdpowiedzUsuń
  66. czy po to z Wami tańczyłem na trawie!
    mam znów Toba rzucić o ścianę!,zeskrobać i znów!,i znów!
    aż wbijesz sobie Córko!,Mamo,i Babciu to co piszę do głowy???

    OdpowiedzUsuń
  67. po to wróciłem aby przypomnieć,wirtualnej Córeczce (a z nią będę szczery aż do bólu!!!),po to wróciłem na ziemię,aby do mężatki byc szczery aż bólu!,i wreszcie do Mohera Babci!,bądź Babcią taką jaką była moja Babcia!
    koniec bajki piotra "babiszony" jedne!
    Czas Spojrzeć Na Ojca Drzewo!

    OdpowiedzUsuń
  68. ...ze Pan tylo sie spodziewa..

    OdpowiedzUsuń
  69. ps.
    co zabolało? hehehehe! :p
    a kto ma słodkiemu jak miód! do którego
    teskinisz
    i po nocach wzdychasz
    płaczesz
    bo cię niswiadomie
    zniewolił!
    a ja biedny
    "sufler"
    z "Kieszonki"
    w swoje roli
    Twardy do konca!
    jak "petrakwap"
    i z tego co mnie boli!

    OdpowiedzUsuń
  70. nadz koniec to wiedz
    wcale nie muszę już nic pisać!
    nigdzie!
    bo mówiac brzydko!
    choic tu!
    nie wypada
    wszytko na tym!
    świecie!
    mówiąc slang-iem młodzierzowym!
    mi "dynda i zwisa!"

    OdpowiedzUsuń
  71. Pioooooooo........
    wiem ze snie.

    OdpowiedzUsuń