niedziela, 14 czerwca 2009

-p.k.-


...jest to uczucie troche podobne jak w piosence "Dolina Snów" teraz wiesz dlaczego współczuję narkomanom!. Jezus powiedział ze Da pić, i już pragnąc przestaniesz, ale to stanie się w Niebie, bo tam integracja ducha jest całkowita dobrowolna i bezdyskusyjna. Z Bogiem się w Niebie nie dyskutuje, Boga w Niebie się kontempluje!. Tu na ziemi nosimy pierwiastek Boga w swoim sercu, ale jest on ograniczony naszą, wolną wolą, przymuszoną jedynie naszymi pragnieniami = marzeniami, więc jak ma Ci dać pić z siebie? a przecież ze mną jest podobnie jak z Tobą, nie jestem (choć tak twierdzisz) wcale lepszy czy madrzejszy od Ciebie. On wielki Mistrz Paradoksu zmienił mi tylko postrzeganie oczy, i wyostrzył słuch na inny zakres fal dziwiękowych, ale serce, jego odruchy pozostawił bez zmian!, czy teraz rozumiesz ze mnie boli. Bo jesli jeden organ cierpi, inne wspólcierpią wraz z nim!!!...
...
Dziekuje...
Wszystko co znam
i potrafie nauczyli mnie
ludzie spotykani po drodze.
Wciaz wedruje,
wciaz spotykam...
i wciaz sie potykam.

2 komentarze:

  1. .. cóż Ci powiem, kochany nowego?
    chyba nic ponad to, co już
    powiedziałam
    wyznałam
    tutaj
    .. i gdzieś tam
    .. proszę - nie ulegaj złudzeniu
    .. kocham Cię realnie, całą sobą
    nic więcej i nic mniej..
    .. i czuję, że to jest dobre..
    to pragnienie
    jest do zaspokojenia :)
    tylko jedno małe pytanie..
    czy tego właśnie chcesz??

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy jest taki czlowiek co nie teskni za jednoscia ?

    OdpowiedzUsuń