wtorek, 30 czerwca 2009

p.k pisze...

to one nasze złote chwile
to one różowe motyle
to one
a tak niewiele im trzeba
trochę ciepła
kromka razowego chleba
ciepła łza mama buzię umyje
łapki nóżki
przytuli kołderka przykryje
tak niewiele im
trzeba!
na niebiesko na żółto
kawałeczek nieba
Da!
da im Moja Pani z Nieba :*
........................................
Isia pisze...
..wiesz,
że nie chcę przepaść,
a jeszcze coś po sobie zostawić
dać, jakiś promyk
w ludzkiej duszy słońca
no i jeszcze
moje małe "tak"
na to, co Pan
dla mnie ma
;)
Miłego Dnia!!!
.............................................

nie ma nic do dodania
nic nie ma do ukrycia
JEDNA JEST POLANA
w s p o l n a
dla Wszelkiego Zycia :*

3 komentarze:

  1. nie pamiętam początku kołysanki którą przed snem śpiewała mi Mama.Przepiękna piosenka o miłości czystej jak kropla rosy,i jasnej jak promyk słońca.

    zapamiętałem tylko tyle

    ................na pączku róży
    przy niej siadł
    cały łkał
    i kochać chciał
    i pieścił ją i tulił
    ja
    całował ją
    aż znikła ta kropelka
    biedny mały promyk słońca
    zapłakał tu
    zrozumiał że postąpił źle
    i serce z żalu
    pękło mu!

    te słowa Mamusia i śpiewała pięknym
    sopranem,grała na bardzo starym instrumencie,który ja też próbowałem demolować :*.
    lecz tego walca
    http://skocz.pl/daljx
    nie potrafiłem niestety na niej wygrać :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Za górami za lasami
    rzęsisty deszcz
    na róży pąk
    srebrzystą mgłą
    kropelka jedna spadła też
    a właśnie mały drżący
    promyk słońca
    wyjrzał zza chmur
    w kropelce tej zakochał się
    na pąku róży przy niej siadł

    i cały drżał
    bo kochać chciał
    i tulił ją
    i pieścił ją, całował ją...
    aż znikła wnet kropelka
    biedny mały drżący promyk rozpłakał się
    zrozumiał że
    postąpił źle
    i serce z żalu pękło mu...

    i walc Brahmsa podkład
    http://relurl.com/rm8

    OdpowiedzUsuń
  3. ..przepiękna kołysanka,
    chciałabym chociaż jeden
    jedyny raz
    posłuchać jak
    śpiewasz mi ją
    swoim czystym
    może nieco
    dla mnie i dla tej piosenki
    bardziej miękkim głosem
    ***
    a ja z głową na Twoich
    kolanach
    a Ty z ręką gładzącą
    moje włosy..

    przecież czułość
    to przecudnie lekki dotyk

    przecież miłość
    każemu jest dana
    i do czucia
    i do przeżywania :*

    OdpowiedzUsuń