poniedziałek, 22 czerwca 2009

jak groch


takas mala

a lzy takie ogromne!


15 komentarzy:

  1. piosenka piękna..
    szkoda, że ze skazą :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ..jaki pech..tak jak zycie!
    i zmienic nie mozna!

    OdpowiedzUsuń
  3. można, można
    tylko trzeba jeszcze chcieć
    zechciej odrobinę
    i poproś jeszcze
    Pana Boga o pomoc :**
    Dasz radę?
    Ja Ci pomogę
    naprawdę zależy mi
    na Tobie..
    przecież wiesz

    OdpowiedzUsuń
  4. a.. jezeli ma sie wszystko..
    czego wiecej mozna chciec?

    OdpowiedzUsuń
  5. tutaj prawdziwej, nieudawanej miłości :)
    a kiedyś tam, hen - szczęśliwej wieczności :*

    OdpowiedzUsuń
  6. nie boj sie wiecznosci
    jest dzisiaj tu z nami
    to tylko maska-strach
    trzyma Cie w separacji od Milosci
    bo nie znasz Jej,
    nie znasz tez wolnosci

    OdpowiedzUsuń
  7. nie chcę jeszcze umierać
    kocham i chcę być naprawdę kochana
    wolność?
    ..skoro mogę wybierać
    jestem wolna :)

    a co to Zielone Oko?
    powiesz mi co to?
    bo wiesz - ja nie lubię trójkątów
    i innych wielokątów ;)) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zielone Oko.. przed ktorym kryjesz sie w krzywym zwierciadle ..a z nim zjednoczyc sie tylko mozna

    OdpowiedzUsuń
  9. ..oj, lubisz zagadkami przemawiać ;)a możesz troszkę jaśniej? mówisz, że masz wszystko - to na co ja Ci jestem potrzebna?? pisałeś o sobie, żeś poszarpaniec - czy to się zmieniło?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesli wszystko to wszystko - lacznie z Toba, bo przeciez jestes.

    OdpowiedzUsuń
  11. tak myślisz? a może to Ci się tylko śni??
    Lubię Twoje zagadki, dlatego tu jeszcze jestem ;b hihi

    OdpowiedzUsuń
  12. a wiesz miły?
    Zielone Oko zalśni dzisiaj radością :)

    OdpowiedzUsuń
  13. i o to chodzi! wlasnie o to!

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ możesz z sieci wziąć posiłki kobiece.wystarczy że popatrzycie na to Kargulowe plemię,z wszystkie łzy,za wszystkie drzemiące w Was tęsknoty,zemsty nadszedł czas,wiecie że (choć są wyjątki takie jak wyżej opisałem i ja - bo wraz z nimi w tercecie) wszystkie chłopy są takie same i myslą tylko o jednym!
    no to do roboty,żniwo wielkie a jeszcze trza wymłócić porządnie zbiór
    a ja bezpiecznie schronię się Tym Czasem(czyli spadam bo już dojrzałem),w kieszonce fartuszka Maryji!.Ona jest pięnie ubrana już Ci mówiłem,ale jak razem coś Nią Pitra-Simy!,to Ona gustowny fartuszek zakłada,a tam jest kieszonka ekstra dla nadwrażliwych.
    teraz chyba już wiecie wszystko miłe Panie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. spadaj :) i na ten upadek kolejny
    a raczej na po-nim powstanie
    pozdrawiam
    .. czy sieć to wszystko?
    echhh, takie się tu znów robi
    pieprzone Petrusowisko,
    jak wszędzie, gdzie wskoczysz
    daremnie pusty,
    nikczemnie niewarty,
    donikąd proroczy..
    zostajesz??
    to ja spadam :)))
    .dobranoc.

    OdpowiedzUsuń