niedziela, 14 czerwca 2009

Z madrosci wschodu:


Patriarcha: - Skad przychodzisz?
Mistrz: - Przybywam z gory Sung
Patriarcha: -Czym jest to co przyszlo?
Mistrz: - Mowic o tym jako o rzeczy to rozmijac sie z tym.
Patriarcha: - Czy mozna to praktykowac albo temu zaswiadczac?
Mistrz: - Nie jest niemozliwym praktykowanie tego lub temu zaswiadczanie, nie mozna jedynie tego skalac.
Patriarcha: - To wlasnie tej jednej rzeczy, ktorej nie mozna skalac, wszyscy buddowie strzega i o niej rozmyslaja. Ty jestes taki i ja taki jestem.
.
HALLELUJAH

6 komentarzy:

  1. ... mówić o tym, jako o rzeczy, to rozmijać się z tym...
    nie można mówić źle o tym co się czuje, jeśli to jest prawdziwe.. więc odtąd będę świadczyć całą sobą, swoją radością o tym, że... dziękuję Ci Mario za wyzwolenie od złych mocy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś zawsze zwycięska :)) prowadzisz ku wolności, o dzięki

    OdpowiedzUsuń
  3. a Joanna zniknęła? oooojjjj... Eme jeszcze obiadek je? ooooojjjj... ja już z uczty wróciłam - oooojjjjj ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ...następny przystanek - Norwegia i temat podróży: "śladami św.Olafa".. co Ty na to?
    ... i już nie powiem, że to nie był Twój pomysł, Twoja myśl... a fiordy są ponoć bajeczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. plany wakacyjne? .. fiordy sa bajeczne.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. sama nie dam rady fiordom - SOS :)).. Ty i ja i wiatr i morze bliżej, więc... bliziutko.. ale wolę góry..

    OdpowiedzUsuń